Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen viestintä (3op)

Toteutuksen tunnus: 2B00DK60-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
10.11.2025 - 14.01.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
Ajoitus
26.01.2026 - 08.02.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
3 op
Yksikkö
SeAMK Kulttuurituottaja
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Kulttuurituottaja (AMK)
Opettajat
Meeri Karusaari
Ryhmät
KUTU25
Kulttuurituottaja (AMK), päivätoteutus
Opintojakso
2B00DK60

Arviointiasteikko

1-5

Tavoitteet

Opiskelija osaa:
- tunnistaa digitaalisen viestinnän toimintaympäristön
- hahmottaa digitaalisen viestinnän muodot sekä kanavat
- analysoida digitaalisen viestinnän tehokkuutta
- suunnitella ja toteuttaa sisältöjä digitaalisille alustoille

Sisältö

- digitaalisen viestinnän toimintaympäristö
- hakukonemarkkinoinnin- ja optimoinnin tiedonlähteet
- tulosten analysointi
- sisällön suunnittelu, toteutus ja kehittäminen digitaalisilla alustoilla

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija suoriutuu tuetusti annetuista tehtävistä ja osallistuu keskusteluihin. Opiskelija tunnistaa digitaalisen viestinnän toimintaympäristön sekä pystyy kuvaamaan sen muodot ja kanavat. Opiskelija osaa kuvailla digitaalisen viestinnän tehokkuutta. Opiskelija osallistuu sisältöjen suunnitteluun, toteutukseen ja kehittämiseen ohjatusti.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija suoriutuu annetuista tehtävistä ja osallistuu aktiivisesti keskusteluihin. Opiskelija osaa selittää ja määritellä digitaalisen viestinnän toimintaympäristön sekä pystyy erittelemään sen muodot ja kanavat. Opiskelija osaa arvioida digitaalisen viestinnän tehokkuutta. Opiskelija osallistuu sisältöjen suunnitteluun, toteutukseen ja kehittämiseen.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija suoriutuu annetuista tehtävistä erinomaisesti ja osallistuu aktiivisesti keskusteluihin. Opiskelija osaa määritellä ja arvioida digitaalisen viestinnän toimintaympäristön sekä pystyy analysoimaan sen muotoja ja kanavia. Opiskelija osaa tulkita digitaalisen viestinnän tehokkuutta. Opiskelija osallistuu sisältöjen suunnitteluun, toteutukseen ja kehittämiseen analysoivalla otteella.

Siirry alkuun