Siirry suoraan sisältöön

Internet-markkinointi (3 op)

Toteutuksen tunnus: LT00CF80-3012

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

11.11.2024 - 15.01.2025

Ajoitus

10.02.2025 - 25.05.2025

Laajuus

3 op

Virtuaaliosuus (op)

3 op

Yksikkö

SeAMK Liiketalous ja pk-yrittäjyys

Toimipiste

SeAMK Seinäjoki, Frami

Opetuskielet

  • Suomi

Tutkinto-ohjelma

  • Tradenomi (AMK), Liiketalous

Opettaja

  • Katri Juppi

Ajoitusryhmät

  • Avoin AMK (Ei koske tutkinto-opiskelijaa) (Koko: 10. Avoin AMK: 10.)

Opiskelijaryhmät

  • MLITA22
    Tradenomi (AMK), Liiketalous, monimuotototeutus, SeinäjokI

Koulutusryhmat

  • Avoin AMK (Ei koske tutkinto-opiskelijaa)

Tavoitteet

Opiskelijat osaavat kuvata tärkeimmät Internet-markkinoinnin muodot. Opiskelijat osaavat markkinoida ja mainostaa liiketoimintaa käyttäen erilaisia Internetin markkinoinnin kanavia ja työkaluja, esim. hakukoneoptimointi, eri sosiaaliset mediat, sisältömarkkinointi, sähköposti ja display-mainonta

Sisältö

- käsitteet ja määritelmät
- Internet-markkinoinnin strategia
- Verkkosivustot
- Web-analytiikan perusteet
- Hakukoneoptimointi
- Display-markkinointi
- Sosiaalinen media markkinoinnissa
- Video-markkinointi
- Sisältömarkkinointi
- Mobiilimarkkinointi

Oppimateriaalit

Opettajan tarjoama materiaali, online-materiaali, verkko-oppimistehtävät (mm. Google Digital Garage)

Opetusmenetelmät

Verkko-oppimistehtävät, vertaisarvioinnit
Itsenäinen verkkokurssi.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

3 x 27h = 81h opiskelua

Arviointiasteikko

1-5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty suoritus: Opiskelija osaa määritellä ja kuvata Internet-markkinoinnin keskeiset käsitteet ja työkalut. Opiskelija osaa toteuttaa Internet-markkinointia käyttämällä yleisimpiä Internet-markkinoinnin työkaluja. Opiskelija osaa huomioida ja arvioida markkinoinnin tuloksia.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Oppimistehtävien hyväksytty suoritus.

Esitietovaatimukset

Tieto- ja viestintätekniikka