Internet-markkinointi (3 op)
Toteutuksen tunnus: LT00CF80-3012
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
11.11.2024 - 15.01.2025
Ajoitus
10.02.2025 - 25.05.2025
Laajuus
3 op
Virtuaaliosuus (op)
3 op
Yksikkö
SeAMK Liiketalous ja pk-yrittäjyys
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
- Suomi
Tutkinto-ohjelma
- Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettaja
- Katri Juppi
Ajoitusryhmät
- Avoin AMK (Ei koske tutkinto-opiskelijaa) (Koko: 10. Avoin AMK: 10.)
Opiskelijaryhmät
-
MLITA22Tradenomi (AMK), Liiketalous, monimuotototeutus, SeinäjokI
Koulutusryhmat
- Avoin AMK (Ei koske tutkinto-opiskelijaa)
Tavoitteet
Opiskelijat osaavat kuvata tärkeimmät Internet-markkinoinnin muodot. Opiskelijat osaavat markkinoida ja mainostaa liiketoimintaa käyttäen erilaisia Internetin markkinoinnin kanavia ja työkaluja, esim. hakukoneoptimointi, eri sosiaaliset mediat, sisältömarkkinointi, sähköposti ja display-mainonta
Sisältö
- käsitteet ja määritelmät
- Internet-markkinoinnin strategia
- Verkkosivustot
- Web-analytiikan perusteet
- Hakukoneoptimointi
- Display-markkinointi
- Sosiaalinen media markkinoinnissa
- Video-markkinointi
- Sisältömarkkinointi
- Mobiilimarkkinointi
Oppimateriaalit
Opettajan tarjoama materiaali, online-materiaali, verkko-oppimistehtävät (mm. Google Digital Garage)
Opetusmenetelmät
Verkko-oppimistehtävät, vertaisarvioinnit
Itsenäinen verkkokurssi.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
3 x 27h = 81h opiskelua
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hyväksytty suoritus: Opiskelija osaa määritellä ja kuvata Internet-markkinoinnin keskeiset käsitteet ja työkalut. Opiskelija osaa toteuttaa Internet-markkinointia käyttämällä yleisimpiä Internet-markkinoinnin työkaluja. Opiskelija osaa huomioida ja arvioida markkinoinnin tuloksia.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Oppimistehtävien hyväksytty suoritus.
Esitietovaatimukset
Tieto- ja viestintätekniikka