Siirry suoraan sisältöön

Peliohjelmointi (3 op)

Toteutuksen tunnus: KL00CR20-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
11.11.2024 - 15.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
07.01.2025 - 23.02.2025
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
SeAMK Automaatio- ja tietotekniikka
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 35
Koulutus
Insinööri (AMK), Tietotekniikka
Opettajat
Marko Hietamäki
Ryhmät
TITE23
Insinööri (AMK), Tietotekniikka
Opintojakso
KL00CR20

Arviointiasteikko

1-5

Tavoitteet

Opiskelija osaa tehdä yksinkertaisia pelejä 2D- ja 3D-ympäristössä sekä tuntee tietokonegrafiikan perusteet.

Sisältö

Peliohjelmoinnin perusteet
Pelimoottorit
Tietokonegrafiikan perusteet

Oppimateriaalit

Luentomonisteet ja verkkomateriaali

Opetusmenetelmät

Luennot ja harjoitukset

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa tehdä yksinkertaisia pelejä 2D- ja 3D-ympäristössä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa tehdä pelejä 2D- ja 3D-ympäristössä sekä tuntee tietokonegrafiikan perusteet. Opiskelija tuntee peliohjelmoinnin keskeisimmät periaatteet ja osaa hyödyntää taitojaan harjoitustöissä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa tehdä pelejä 2D- ja 3D-ympäristössä sekä hallitsee tietokonegrafiikan perusteet. Opiskelija hallitsee peliohjelmoinnin keskeisimmät periaatteet ja osaa hyödyntää taitojaan vaativissa harjoitustöissä

Esitietovaatimukset

Algebra ja geometria
Vektorit ja matriisit
Ohjelmoinnin perusteet
Olio-ohjelmointi

Siirry alkuun