Elektronisen urheilun projekti (6 op)
Toteutuksen tunnus: LT00DM46-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
17.04.2023 - 01.12.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
26.10.2023 - 31.05.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 6 op
- Lähiosuus
- 6 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- SeAMK Seinäjoki, Frami
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 5 - 20
- Koulutus
- Tradenomi (AMK), Liiketalous
Arviointiasteikko
1-5
Tavoitteet
Opiskelijat työskentelevät pienryhmissä käytännön elektronisen urheilun hallintotehtävissä. Opiskelijaa ohjeistetaan toteuttamaan projekti ja hän suorittaa varsinaisen projektityön. Tavoitteena on saada kokemusta elektronisen urheilun liiketoiminnan kehittämisestä ja käytännön toteutuksesta projektityöskentelyn kautta.
Sisältö
- elektronisen urheilun johtaminen
- elektronisen urheilun markkinointi, myynti ja sponsorointi
- elektronisen urheilun tapahtumatuotanto
- hankkeen tulosten analysointi
Oppimateriaalit
Opettajan antama materiaali
Opetusmenetelmät
Projektioppiminen
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Käytännön suunnittelu ja projektityö 100%
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelijat tarvitsevat paljon apua projektin suunnittelussa ja toteutuksessa. Projektiryhmällä on vaikeuksia lopullisessa toteutuksessa ja ajoituksessa. Projekti on valmis ja esitys hyväksytään.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Suunnittelu ja toteutus suoritetaan tarkasti ja ajoissa. Opiskelijat tarvitsevat apua lopullisessa toteutuksessa. Tulokset ovat hyödyllisiä projektin kannalta. Esitys sisältää kaikki projektiin liittyvät keskeiset kysymykset.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Suunnittelu ja toteutus toteutetaan tarkasti. Tulokset ovat erittäin hyödyllisiä projektin kannalta. Esitys on selkeä ja tyhjentävä.
Esitietovaatimukset
- ei vaatimuksia
- suosituksena eSport - Elektronisen urheilun liiketoiminnan perusteet: 5 op, liiketalouden 1. vuoden opinnot tai elektronisen urheilun harrastuneisuus
Lisätiedot
Opetus iltaisin klo 17.15-21.00