Elektronisen urheilun projektiLaajuus (6 op)
Opintojakson tunnus: LT00DM46
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 6 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelijat työskentelevät pienryhmissä käytännön elektronisen urheilun hallintotehtävissä. Opiskelijaa ohjeistetaan toteuttamaan projekti ja hän suorittaa varsinaisen projektityön. Tavoitteena on saada kokemusta elektronisen urheilun liiketoiminnan kehittämisestä ja käytännön toteutuksesta projektityöskentelyn kautta.
Sisältö
- elektronisen urheilun johtaminen
- elektronisen urheilun markkinointi, myynti ja sponsorointi
- elektronisen urheilun tapahtumatuotanto
- hankkeen tulosten analysointi
Esitietovaatimukset
- ei vaatimuksia
- suosituksena eSport - Elektronisen urheilun liiketoiminnan perusteet: 5 op, liiketalouden 1. vuoden opinnot tai elektronisen urheilun harrastuneisuus
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelijat tarvitsevat paljon apua projektin suunnittelussa ja toteutuksessa. Projektiryhmällä on vaikeuksia lopullisessa toteutuksessa ja ajoituksessa. Projekti on valmis ja esitys hyväksytään.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Suunnittelu ja toteutus suoritetaan tarkasti ja ajoissa. Opiskelijat tarvitsevat apua lopullisessa toteutuksessa. Tulokset ovat hyödyllisiä projektin kannalta. Esitys sisältää kaikki projektiin liittyvät keskeiset kysymykset.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Suunnittelu ja toteutus toteutetaan tarkasti. Tulokset ovat erittäin hyödyllisiä projektin kannalta. Esitys on selkeä ja tyhjentävä.