Urheiluteknologia ja digitalisaatio (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00DK33-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 17.04.2023 - 21.02.2024
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 04.03.2024 - 26.05.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- TKI-osuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- SeAMK Liiketalous ja pk-yrittäjyys
- Toimipiste
- SeAMK Seinäjoki, Frami
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 10 - 40
- Koulutus
- Tradenomi (AMK), Liiketalous
- Opettajat
- Merja Hoffrén-Mikkola
- Kimmo Kulmala
- Ryhmät
-
VVOVVO-ryhmä Peppiä varten
-
MLITA22Tradenomi (AMK), Liiketalous, monimuotototeutus, SeinäjokI
-
MLITA23Tradenomi (AMK), Liiketalous, monimuotototeutus
- Opintojakso
- LT00DK33
Arviointiasteikko
1-5
Tavoitteet
Opiskelija osaa kuvailla digitalisaation vaikutuksia liikuntaan ja urheiluun. Opiskelija tunnistaa digitalisaation eri osa-alueet ja ymmärtää niiden merkityksen urheiluun liittyen. Opiskelija ymmärtää teknologian merkityksen osana urheilua. Opiskelija osaa urheiluteknologian osa-alueet ja niiden hyödyntämisen urheilun, terveyden ja liiketoiminnan näkökulmasta.
Sisältö
- Urheiluteknologia
- Urheilun digitalisaatio
Oppimateriaalit
Opettajien ilmoittama verkkomateriaali
Opetusmenetelmät
Luennot etäopetuksena, tehtävät, raportti
Loppusemeinaari hybridinä
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Luennot 24h
Itsenäinen työskentely 111h
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on suorittanut hyväksytysti annetut tehtävät/osiot ja on osallistunut opintojaksolle. Opiskelija osaa kuvailla digitalisaation merkityksen liikunnassa ja urheilussa. Opiskelija osaa määritellä tärkeimmät liikuntateknologian ajankohtaiset laitteet ja menetelmät. Opiskelija osaa hyödyntää digitalisaatiota liikunta-alalla.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on suorittanut hyvin annetut tehtävät/osiot ja on osallistunut opintojaksolle. Opiskelija osaa kuvailla digitalisaation merkityksen liikunnassa ja urheilussa. Opiskelija osaa määritellä tärkeimmät liikuntateknologian ajankohtaiset laitteet ja menetelmät. Opiskelija osaa hyödyntää digitalisaatiota liikunta-alalla.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on suorittanut erinomaisesti annetut tehtävät/osiot ja on osallistunut opintojaksolle. Opiskelija osaa kuvailla digitalisaation merkityksen liikunnassa ja urheilussa. Opiskelija osaa määritellä tärkeimmät liikuntateknologian ajankohtaiset laitteet ja menetelmät. Opiskelija osaa hyödyntää digitalisaatiota liikunta-alalla.
Esitietovaatimukset
Urheiluliiketoiminta, 5 op tai vastaava osaaminen.