Siirry suoraan sisältöön

Urheiluteknologia ja digitalisaatio (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00DK33-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
17.04.2023 - 21.02.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
04.03.2024 - 26.05.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
SeAMK Liiketalous ja pk-yrittäjyys
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
suomi
Paikat
10 - 40
Koulutus
Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettajat
Merja Hoffrén-Mikkola
Kimmo Kulmala
Ryhmät
VVO
VVO-ryhmä Peppiä varten
MLITA22
Tradenomi (AMK), Liiketalous, monimuotototeutus, SeinäjokI
MLITA23
Tradenomi (AMK), Liiketalous, monimuotototeutus
Opintojakso
LT00DK33

Arviointiasteikko

1-5

Tavoitteet

Opiskelija osaa kuvailla digitalisaation vaikutuksia liikuntaan ja urheiluun. Opiskelija tunnistaa digitalisaation eri osa-alueet ja ymmärtää niiden merkityksen urheiluun liittyen. Opiskelija ymmärtää teknologian merkityksen osana urheilua. Opiskelija osaa urheiluteknologian osa-alueet ja niiden hyödyntämisen urheilun, terveyden ja liiketoiminnan näkökulmasta.

Sisältö

- Urheiluteknologia
- Urheilun digitalisaatio

Oppimateriaalit

Opettajien ilmoittama verkkomateriaali

Opetusmenetelmät

Luennot etäopetuksena, tehtävät, raportti
Loppusemeinaari hybridinä

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Luennot 24h
Itsenäinen työskentely 111h

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on suorittanut hyväksytysti annetut tehtävät/osiot ja on osallistunut opintojaksolle. Opiskelija osaa kuvailla digitalisaation merkityksen liikunnassa ja urheilussa. Opiskelija osaa määritellä tärkeimmät liikuntateknologian ajankohtaiset laitteet ja menetelmät. Opiskelija osaa hyödyntää digitalisaatiota liikunta-alalla.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on suorittanut hyvin annetut tehtävät/osiot ja on osallistunut opintojaksolle. Opiskelija osaa kuvailla digitalisaation merkityksen liikunnassa ja urheilussa. Opiskelija osaa määritellä tärkeimmät liikuntateknologian ajankohtaiset laitteet ja menetelmät. Opiskelija osaa hyödyntää digitalisaatiota liikunta-alalla.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on suorittanut erinomaisesti annetut tehtävät/osiot ja on osallistunut opintojaksolle. Opiskelija osaa kuvailla digitalisaation merkityksen liikunnassa ja urheilussa. Opiskelija osaa määritellä tärkeimmät liikuntateknologian ajankohtaiset laitteet ja menetelmät. Opiskelija osaa hyödyntää digitalisaatiota liikunta-alalla.

Esitietovaatimukset

Urheiluliiketoiminta, 5 op tai vastaava osaaminen.

Siirry alkuun