Siirry suoraan sisältöön

Internet-markkinointi (3 op)

Toteutuksen tunnus: LT00CF80-3011

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
13.11.2023 - 17.01.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.02.2024 - 26.05.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
SeAMK Liiketalous ja pk-yrittäjyys
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettajat
Katri Juppi
Opintojakso
LT00CF80

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Tavoitteet

Opiskelijat osaavat kuvata tärkeimmät Internet-markkinoinnin muodot. Opiskelijat osaavat markkinoida ja mainostaa liiketoimintaa käyttäen erilaisia Internetin markkinoinnin kanavia ja työkaluja, esim. hakukoneoptimointi, eri sosiaaliset mediat, sisältömarkkinointi, sähköposti ja display-mainonta

Sisältö

- käsitteet ja määritelmät
- Internet-markkinoinnin strategia
- Verkkosivustot
- Web-analytiikan perusteet
- Hakukoneoptimointi
- Display-markkinointi
- Sosiaalinen media markkinoinnissa
- Video-markkinointi
- Sisältömarkkinointi
- Mobiilimarkkinointi

Oppimateriaalit

Opettajan tarjoama materiaali
Internet-materiaali (mm. Google Digital Garage)

Opetusmenetelmät

Verkko-oppimistehtävät, vertaisarvioinnit
Itsenäinen verkkokurssi.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

3 op = 81 h opiskelua

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty suoritus: Opiskelija osaa määritellä ja kuvata Internet-markkinoinnin keskeiset käsitteet ja työkalut. Opiskelija osaa toteuttaa Internet-markkinointia käyttämällä yleisimpiä Internet- markkinoinnin työkaluja. Opiskelija osaa huomioida ja arvioida markkinoinnin tuloksia.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty suoritus: Opiskelija osaa määritellä ja kuvata Internet-markkinoinnin keskeiset käsitteet ja työkalut. Opiskelija osaa toteuttaa Internet-markkinointia käyttämällä yleisimpiä Internet-markkinoinnin työkaluja. Opiskelija osaa huomioida ja arvioida markkinoinnin tuloksia.

Esitietovaatimukset

Tieto- ja viestintätekniikka

Siirry alkuun