Internet-markkinointi (3 op)
Toteutuksen tunnus: LT00CF80-3011
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
13.11.2023 - 17.01.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.02.2024 - 26.05.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- SeAMK Liiketalous ja pk-yrittäjyys
- Toimipiste
- SeAMK Seinäjoki, Frami
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tradenomi (AMK), Liiketalous
- Opettajat
- Katri Juppi
- Opintojakso
- LT00CF80
Arviointiasteikko
Hyväksytty/hylätty
Tavoitteet
Opiskelijat osaavat kuvata tärkeimmät Internet-markkinoinnin muodot. Opiskelijat osaavat markkinoida ja mainostaa liiketoimintaa käyttäen erilaisia Internetin markkinoinnin kanavia ja työkaluja, esim. hakukoneoptimointi, eri sosiaaliset mediat, sisältömarkkinointi, sähköposti ja display-mainonta
Sisältö
- käsitteet ja määritelmät
- Internet-markkinoinnin strategia
- Verkkosivustot
- Web-analytiikan perusteet
- Hakukoneoptimointi
- Display-markkinointi
- Sosiaalinen media markkinoinnissa
- Video-markkinointi
- Sisältömarkkinointi
- Mobiilimarkkinointi
Oppimateriaalit
Opettajan tarjoama materiaali
Internet-materiaali (mm. Google Digital Garage)
Opetusmenetelmät
Verkko-oppimistehtävät, vertaisarvioinnit
Itsenäinen verkkokurssi.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
3 op = 81 h opiskelua
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty
Hyväksytty suoritus: Opiskelija osaa määritellä ja kuvata Internet-markkinoinnin keskeiset käsitteet ja työkalut. Opiskelija osaa toteuttaa Internet-markkinointia käyttämällä yleisimpiä Internet- markkinoinnin työkaluja. Opiskelija osaa huomioida ja arvioida markkinoinnin tuloksia.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hyväksytty suoritus: Opiskelija osaa määritellä ja kuvata Internet-markkinoinnin keskeiset käsitteet ja työkalut. Opiskelija osaa toteuttaa Internet-markkinointia käyttämällä yleisimpiä Internet-markkinoinnin työkaluja. Opiskelija osaa huomioida ja arvioida markkinoinnin tuloksia.
Esitietovaatimukset
Tieto- ja viestintätekniikka