Siirry suoraan sisältöön

Urheilijan brändin rakentaminen (2 op)

Toteutuksen tunnus: LT00DB79-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

20.04.2022 - 24.12.2022

Ajoitus

09.01.2023 - 05.03.2023

Laajuus

2 op

Virtuaaliosuus (op)

2 op

Yksikkö

SeAMK Liiketalous ja pk-yrittäjyys

Toimipiste

SeAMK Seinäjoki, Frami

Opetuskielet

  • Suomi

Tutkinto-ohjelma

  • Tradenomi (AMK), Liiketalous

Opettaja

  • Saija Råtts

Opiskelijaryhmät

  • URJOH22S
    Urheilujohtaminen
  • VVO
    VVO-ryhmä Peppiä varten

Tavoitteet

Opiskelija osaa tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen keinoja ja urheilijan brändin rakentamisen erityispiirteet. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa, ja miten niitä voidaan hyödyntää urheilijan henkilöbrändin rakentamisessa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.

Sisältö

- Urheilijan henkilöbrändin rakentaminen
- Sosiaalinen media
- Itsetuntemuksen kehittäminen
- Vaikuttajamarkkinointi

Oppimateriaalit

Kurvinen, J., Laine, T., & Tolvanen, V. (2017). Henkilöbrändi: Asiantuntijasta vaikuttajaksi. Alma.
Ja luennoitsijan ilmoittama materiaali.

Opetusmenetelmät

Etä- ja verkko-opetus. Verkkokeskusteluiden seuraaminen ja niihin osallistuminen, itsenäinen opiskelu, esseetehtävän laatiminen.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Työmäärä yhteensä noin 54 h
Etä- ja verkko-opiskelu
Etäluennot, luentomateriaaleihin ja nauhoituksiin perehtyminen noin 15 tuntia
Itsenäinen opiskelu, materiaalin hankinta ja niihin perehtyminen noin 15 tuntia
Tehtävien laatiminen noin 25 tuntia

Arviointiasteikko

1-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa tunnistaa sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot hyvin ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot erinomaisesti ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja sekä osaa käyttää niitä urheilijan brändin rakentamisessa. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Verkkokeskusteluiden seuraaminen ja niihin osallistuminen, itsenäinen opiskelu, esseetehtävän laatiminen.

Lisätiedot

Opiskelija ja opinto-ohjaaja käyvät läpi muut suositeltavat opinnot HOPS-keskusteluissa.