Urheilijan brändin rakentaminen (2op)
Toteutuksen tunnus: LT00DB79-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 20.04.2022 - 24.12.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 09.01.2023 - 05.03.2023
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 2 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- SeAMK Liiketalous ja pk-yrittäjyys
- Toimipiste
- SeAMK Seinäjoki, Frami
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 50
- Koulutus
- Tradenomi (AMK), Liiketalous
Arviointiasteikko
1-5
Tavoitteet
Opiskelija osaa tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen keinoja ja urheilijan brändin rakentamisen erityispiirteet. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa, ja miten niitä voidaan hyödyntää urheilijan henkilöbrändin rakentamisessa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.
Sisältö
- Urheilijan henkilöbrändin rakentaminen
- Sosiaalinen media
- Itsetuntemuksen kehittäminen
- Vaikuttajamarkkinointi
Oppimateriaalit
Kurvinen, J., Laine, T., & Tolvanen, V. (2017). Henkilöbrändi: Asiantuntijasta vaikuttajaksi. Alma.
Ja luennoitsijan ilmoittama materiaali.
Opetusmenetelmät
Etä- ja verkko-opetus. Verkkokeskusteluiden seuraaminen ja niihin osallistuminen, itsenäinen opiskelu, esseetehtävän laatiminen.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Työmäärä yhteensä noin 54 h
Etä- ja verkko-opiskelu
Etäluennot, luentomateriaaleihin ja nauhoituksiin perehtyminen noin 15 tuntia
Itsenäinen opiskelu, materiaalin hankinta ja niihin perehtyminen noin 15 tuntia
Tehtävien laatiminen noin 25 tuntia
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa tunnistaa sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot hyvin ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot erinomaisesti ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja sekä osaa käyttää niitä urheilijan brändin rakentamisessa. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.