Urheilijan brändin rakentaminen (2 op)
Toteutuksen tunnus: LT00DB79-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
20.04.2022 - 24.12.2022
Ajoitus
09.01.2023 - 05.03.2023
Laajuus
2 op
Virtuaaliosuus (op)
2 op
Yksikkö
SeAMK Liiketalous ja pk-yrittäjyys
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
- Suomi
Tutkinto-ohjelma
- Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettaja
- Saija Råtts
Opiskelijaryhmät
-
URJOH22SUrheilujohtaminen
-
VVOVVO-ryhmä Peppiä varten
Tavoitteet
Opiskelija osaa tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen keinoja ja urheilijan brändin rakentamisen erityispiirteet. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa, ja miten niitä voidaan hyödyntää urheilijan henkilöbrändin rakentamisessa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.
Sisältö
- Urheilijan henkilöbrändin rakentaminen
- Sosiaalinen media
- Itsetuntemuksen kehittäminen
- Vaikuttajamarkkinointi
Oppimateriaalit
Kurvinen, J., Laine, T., & Tolvanen, V. (2017). Henkilöbrändi: Asiantuntijasta vaikuttajaksi. Alma.
Ja luennoitsijan ilmoittama materiaali.
Opetusmenetelmät
Etä- ja verkko-opetus. Verkkokeskusteluiden seuraaminen ja niihin osallistuminen, itsenäinen opiskelu, esseetehtävän laatiminen.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Työmäärä yhteensä noin 54 h
Etä- ja verkko-opiskelu
Etäluennot, luentomateriaaleihin ja nauhoituksiin perehtyminen noin 15 tuntia
Itsenäinen opiskelu, materiaalin hankinta ja niihin perehtyminen noin 15 tuntia
Tehtävien laatiminen noin 25 tuntia
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa tunnistaa sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot hyvin ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot erinomaisesti ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja sekä osaa käyttää niitä urheilijan brändin rakentamisessa. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Verkkokeskusteluiden seuraaminen ja niihin osallistuminen, itsenäinen opiskelu, esseetehtävän laatiminen.
Lisätiedot
Opiskelija ja opinto-ohjaaja käyvät läpi muut suositeltavat opinnot HOPS-keskusteluissa.