Siirry suoraan sisältöön

Urheilijan brändin rakentaminen (2op)

Toteutuksen tunnus: LT00DB79-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
20.04.2022 - 24.12.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
09.01.2023 - 05.03.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
2 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
2 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
SeAMK Liiketalous ja pk-yrittäjyys
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 50
Koulutus
Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettajat
Saija Råtts
Ryhmät
VVO
VVO-ryhmä Peppiä varten
Opintojakso
LT00DB79

Arviointiasteikko

1-5

Tavoitteet

Opiskelija osaa tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen keinoja ja urheilijan brändin rakentamisen erityispiirteet. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa, ja miten niitä voidaan hyödyntää urheilijan henkilöbrändin rakentamisessa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.

Sisältö

- Urheilijan henkilöbrändin rakentaminen
- Sosiaalinen media
- Itsetuntemuksen kehittäminen
- Vaikuttajamarkkinointi

Oppimateriaalit

Kurvinen, J., Laine, T., & Tolvanen, V. (2017). Henkilöbrändi: Asiantuntijasta vaikuttajaksi. Alma.
Ja luennoitsijan ilmoittama materiaali.

Opetusmenetelmät

Etä- ja verkko-opetus. Verkkokeskusteluiden seuraaminen ja niihin osallistuminen, itsenäinen opiskelu, esseetehtävän laatiminen.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Työmäärä yhteensä noin 54 h
Etä- ja verkko-opiskelu
Etäluennot, luentomateriaaleihin ja nauhoituksiin perehtyminen noin 15 tuntia
Itsenäinen opiskelu, materiaalin hankinta ja niihin perehtyminen noin 15 tuntia
Tehtävien laatiminen noin 25 tuntia

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa tunnistaa sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot hyvin ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät/osiot erinomaisesti ja osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa suunnitella ja rakentaa henkilöbrändin. Opiskelija tunnistaa henkilöbrändin rakentamisen ja kehittämisen keinoja sekä osaa käyttää niitä urheilijan brändin rakentamisessa. Opiskelija osaa tunnistaa omat vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Opiskelija osaa analysoida sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoja henkilöbrändin rakentamisessa.

Siirry alkuun