Sponsorointi ja yritysyhteistyö (5op)
Toteutuksen tunnus: KMST1T02-2
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.10.2015 - 01.05.2016
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.11.2015 - 31.05.2016
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Koulutus
- Kulttuurituottaja (AMK)
- Opettajat
- Johanna Ikola
- Opintojakso
- KMST1T02
Arviointiasteikko
1-5
Tavoitteet
Opiskelija
-ymmärtää yritysyhteistyön ja sponsoroinnin periaatteet
-osaa realistisesti arvioida yhteistyön edellytyksiä ja löytää sopivat yhteistyökumppanit tuotannolle
-osaa valmistautua ja toteuttaa yritysyhteistyötapaamisen, suunnitella ja toteuttaa yritysyhteistyötyöpaketteja tuotantoihin ja laatia yhteistyösopimuksen.
Sisältö
- tuotannolle sopivien yhteistyökumppanien kartoitus, erilaisiin yhteistyömalleihin tutustuminen
- yrityskäynnit ja niihin valmentautuminen ensimmäisessä tuotannossa
Oppimateriaalit
Ilmoitetaan opintojakson alkaessa
Opetusmenetelmät
- luennot, mahdollinen kirjatentti sekä pienryhmätyöskentely
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelijan kokonaistyömäärä n. 125 h
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
1 Opiskelija osaa ohjattuna etsiä sopivia yhteistyökumppaneita.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
3 Opiskelija ymmärtää yritysyhteistyön ja kumppanuuksien merkityksen tuotannoissa ja osaa löytää sopivat kumppanit tuotantoihin sekä hoitaa yhteistyöhön liittyvät neuvottelut sekä sopimusten tekemisen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
5 Opiskelija ymmärtää yritysyhteistyön ja kumppanuuksien merkityksen tuotannoissa ja osaa löytää sopivat kumppanit ja rakentaa yhteistyöpaketit sekä pyrkii löytämään uusia yhteistyömuotoja. Hän hoitaa yhteistyöhön liittyvät neuvottelut sekä sopimusten tekemisen.
Esitietovaatimukset
Edeltäviä opintoja ei tarvita.