Urasuunnittelu: Oman osaamisen brändääminen (2op)
Toteutuksen tunnus: 2B00CG12-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.05.2021 - 30.09.2021
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 06.09.2021 - 17.10.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 2 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Kulttuurituottaja (AMK)
- Opettajat
- Johanna Ikola
- Jaana Liukkonen
- Ajoitusryhmät
- Pienryhmä 1 (Koko: 1 . Avoin AMK : 0.)
- Pienryhmä 2 (Koko: 1 . Avoin AMK : 0.)
- Pienryhmät
- Pienryhmä 1
- Pienryhmä 2
- Opintojakso
- 2B00CG12
Arviointiasteikko
Hyväksytty/hylätty
Tavoitteet
Opiskelija osaa:
- Suhteuttaa kulttuurialan kompetenssit ja työtehtäväkuvaukset omaan osaamiseensa.
- Brändätä systemaattisesti omaa osaamistaan eri julkaisukanavissa.
- Käyttää henkilökohtaisen osaamisen markkinoinnin työvälineitä sekä osaa luoda niihin suunniteltua sisältöä.
Sisältö
- Oman ammatti-identiteetin kehittymisen pohtiminen ammatillisen kasvun näkökulmasta
- Henkilöbrändin rakentamisen välineet: some-näkyvyys, blogi, vlogi, LinkedIn, portfolio
- Työnäytteet sekä niiden kerryttäminen
Opetusmenetelmät
Verkkokurssi, itsenäistä työskentelyä. Lisäksi 2 yhteistä kokoontumiskertaa (alussa ja lopussa) sekä 2 lähityöpajaa.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelijan ajankäyttö 2 x 27 h = 54 h
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hyväksytty: Opiskelija osallistuu opintojakson tapaamisiin ja osoittaa osaamistavoitteissa esitetyn osaamisen niiden aikana ja/tai suorittamalla opintojaksoon mahdollisesti kuuluvat tehtävät hyväksytysti.
Hylätty: Opiskelija ei saavuta opintojakson osaamistavoitteita eikä pysty osoittamaan osaamistaan niissä.