Siirry suoraan sisältöön

Urasuunnittelu: Oman osaamisen brändääminen (2 op)

Toteutuksen tunnus: 2B00CG12-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.05.2021 - 30.09.2021

Ajoitus

06.09.2021 - 17.10.2021

Laajuus

2 op

Virtuaaliosuus (op)

2 op

Yksikkö

SeAMK Liiketoiminta ja kulttuuri

Toimipiste

SeAMK Liiketoiminta ja kulttuuri, Seinäjoki

Opetuskielet

  • Suomi

Tutkinto-ohjelma

  • Kulttuurituottaja (AMK)

Opettaja

  • Johanna Ikola
  • Jaana Liukkonen

Ajoitusryhmät

  • Pienryhmä 1 (Koko: 1. Avoin AMK: 0.)
  • Pienryhmä 2 (Koko: 1. Avoin AMK: 0.)

Opiskelijaryhmät

  • KUTU19
    Kulttuurituottaja (AMK), päivätoteutus

Koulutusryhmat

  • Pienryhmä 1
  • Pienryhmä 2

Tavoitteet

Opiskelija osaa:
- Suhteuttaa kulttuurialan kompetenssit ja työtehtäväkuvaukset omaan osaamiseensa.
- Brändätä systemaattisesti omaa osaamistaan eri julkaisukanavissa.
- Käyttää henkilökohtaisen osaamisen markkinoinnin työvälineitä sekä osaa luoda niihin suunniteltua sisältöä.

Sisältö

- Oman ammatti-identiteetin kehittymisen pohtiminen ammatillisen kasvun näkökulmasta
- Henkilöbrändin rakentamisen välineet: some-näkyvyys, blogi, vlogi, LinkedIn, portfolio
- Työnäytteet sekä niiden kerryttäminen

Opetusmenetelmät

Verkkokurssi, itsenäistä työskentelyä. Lisäksi 2 yhteistä kokoontumiskertaa (alussa ja lopussa) sekä 2 lähityöpajaa.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelijan ajankäyttö 2 x 27 h = 54 h

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty: Opiskelija osallistuu opintojakson tapaamisiin ja osoittaa osaamistavoitteissa esitetyn osaamisen niiden aikana ja/tai suorittamalla opintojaksoon mahdollisesti kuuluvat tehtävät hyväksytysti.
Hylätty: Opiskelija ei saavuta opintojakson osaamistavoitteita eikä pysty osoittamaan osaamistaan niissä.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opettajien arviointi. Kurssi suoritettu hyväksytysti, kun kaikki kurssitehtävät on tehty ohjeiden mukaisesti.