Digitaalinen markkinointi (3op)
Opintojakson tunnus: KD07BMMA226
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 3 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija tunnistaa digitaalisen median ominaispiirteet ja mahdollisuudet markkinoinnissa ja osaa suunnitella digitaalisen median hyödyntämistä osana yrityksen markkinointia. Opiskelija osaa arvioida erilaisia sosiaalisen median sisältöjä markkinoinnin näkökulmasta ja tuottaa perusteltuja ehdotuksia uusiksi sisällöiksi. Opiskelija osaa antaa esimerkkejä mobiilivälineiden hyödyntämisestä markkinoinnissa.
Sisältö
- Digitaalinen media ja internet
- Internet-markkinionti
- Sosiaalinen media
- Mobiilimarkkinointi
- Digitaaliseen markkinointiin liittyvät juridiset kysymykset (esim. tekijänoikeuslaki)
Esitietovaatimukset
Markkinoinnin opinnot virtuaaliyritystoiminnassa, Markkinoinnillinen ajattelu.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Kiitettävä (5): Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät kiitettävästi ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti opintojaksoon. Opiskelija tunnistaa digitaalisen median mahdollisuudet markkinoinnissa ja osaa erinomaisesti suunnitella digitaalisen median hyödyntämistä osana yrityksen markkinointia. Opiskelija osaa arvioida erilaisia sosiaalisen median sisältöjä markkinoinnin näkökulmasta ja tuottaa kiitettävästi perusteltuja ehdotuksia uusiksi sisällöiksi. Opiskelija osaa antaa esimerkkejä mobiilivälineiden hyödyntämisestä markkinoinnissa.
Hyvä (4-3): Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät hyvin ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija tunnistaa digitaalisen median mahdollisuudet markkinoinnissa ja osaa hyvin suunnitella digitaalisen median hyödyntämistä osana yrityksen markkinointia. Opiskelija osaa arvioida erilaisia sosiaalisen median sisältöjä markkinoinnin näkökulmasta ja tuottaa perusteltuja ehdotuksia uusiksi sisällöiksi. Opiskelija osaa antaa esimerkkejä mobiilivälineiden hyödyntämisestä markkinoinnissa.
Tyydyttävä (2-1): Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut opintojaksoon. Opiskelija tunnistaa digitaalisen median mahdollisuudet markkinoinnissa ja osaa suunnitella digitaalisen median hyödyntämistä osana yrityksen markkinointia. Opiskelija osaa arvioida erilaisia sosiaalisen median sisältöjä markkinoinnin näkökulmasta ja tuottaa perusteltuja ehdotuksia uusiksi sisällöiksi. Opiskelija osaa antaa esimerkkejä mobiilivälineiden hyödyntämisestä markkinoinnissa.
Oppimateriaalit
Ilmoitetaan opintojakson alussa
Toteutustavat
Luennot ja harjoitukset, verkkotyöskentely