Siirry suoraan sisältöön

Sosiaalinen media yritysviestinnässä (2op)

Opintojakson tunnus: KD07DWVI003

Opintojakson perustiedot


Laajuus
2 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa tunnistaa sosiaalisen median mahdollisuudet yritysviestinnässä. Opiskelija osaa tuottaa yritysviestinnän näkökulmasta sosiaaliseen mediaan soveltuvaa tekstiä ja hyödyntää sosiaalista mediaa yritysviestinnän viestintäkanavana.

Sisältö

- sosiaalinen media
- erilaiset sosiaalisen median kanavat ja niiden käyttötavat
- sosiaalisen median hyödyntäminen yritysviestinnässä

Esitietovaatimukset

Edeltäviä opintoja ei tarvita

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Hyväksytty = Opiskelija osallistuu aktiivisesti keskusteluryhmän keskusteluun ja ottaa kantaa/vastaa siellä luennoitsijan esittämiin kysymyksiin tuoden esiin myös kykynsä tunnistaa sosiaalisen median mahdollisuudet yritysviestinnässä sekä perehtyneisyyden Moodlen materiaaleihin ja kirjallisuuteen. Lisäksi opiskelija laatii joko yksin tai ryhmässä Sosiaalisen median hyödyntämisestä kartoituksen jollekin hyvin tuntemalleen yritykselle ja tuo esiin kykynsä hyödyntää sosiaalista mediaa yritysviestinnässä.

Hylätty = Opiskelija osallistuu vain harvoin tai hyvin satunnaisesti keskusteluryhmän keskusteluihin, eikä kykene osoittamaan keskusteluissa perehtyneisyyttään aiheeseen, eikä kykyään tunnistaa sosiaalisen median mahdollisuuksia yritysviestinnässä. Opiskelija ei laadi lainkaan tai laatii hyvin suppean kartoituksen yritykselle, eikä näin ollen kykene osoittamaan sosiaalisen median hyödyntämistä yritysviestinnässä.

Oppimateriaalit

Luennoitsijan ilmoittama materiaali.

Toteutustavat

Verkkotyöskentely, esim. Moodle ja Facebook

Lisätiedot

Opintojaksolle otetaan enintään 25 opiskelijaa.

Siirry alkuun