Siirry suoraan sisältöön

Uusi Digitaalinen markkinointiLaajuus (4 op)

Tunnus: 5F00DX30

Osaamistavoitteet

Opiskelijat osaavat kuvata tärkeimmät digitaalisen markkinoinnin muodot. Opiskelijat osaavat markkinoida ja mainostaa liiketoimintaa käyttäen erilaisia digitaalisen markkinoinnin kanavia ja työkaluja, esim. hakukoneoptimointi, eri sosiaaliset mediat, sisältömarkkinointi, sähköposti ja display-mainonta.

Sisältö

- Käsitteet ja määritelmät
- Digitaalisen markkinoinnin strategia
- Verkkosivustot
- Web-analytiikan perusteet
- Hakukoneoptimointi
- Display-markkinointi
- Sosiaalinen media markkinoinnissa
- Video-markkinointi
- Sisältömarkkinointi
- Mobiilimarkkinointi

Esitietovaatimukset

Tieto- ja viestintätekniikka

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa luetella digitaalisen markkinoinnin käsitteitä ja työkaluja. Opiskelija osaa kuvailla digitaalisen markkinoinnin merkitystä liiketoiminnassa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa määritellä ja kuvata digitaalisen markkinoinnin keskeiset käsitteet ja työkalut. Opiskelija osaa toteuttaa digitaalista markkinointia käyttämällä yleisimpiä digitaalisen markkinoinnin työkaluja. Opiskelija osaa huomioida markkinoinnin tuloksia.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa erotella ja selittää hyvin digitaalisen markkinoinnin keskeiset käsitteet ja työkalut. Opiskelija soveltaa digitaalista markkinointia monipuolisesti digitaalisen markkinoinnin työkaluja käyttäen. Opiskelija osaa analysoida markkinoinnin tuloksia ja kehittää digitaalista markkinointia.