Siirry suoraan sisältöön

Myynnin projektiLaajuus (3 op)

Tunnus: LT00CG94

Osaamistavoitteet

Opiskelijalla on valmiudet käytännön myyntiin ja kokemusta CRM-järjestelmän hyödyntämisestä myyntityössä todellisessa työelämän projektissa. Opiskelija osaa arvioida ja kehittää omaa suoriutumista toimeksiantajan asettamiin tavoitteisiin nähden.

Sisältö

Toteutetaan ohjatusti kontaktointi- ja myyntiprojekti toimeksiantajalle. Opiskelija kehittää omia myyntitaitojaan toimeksiantajan tuotteiden, koulutuksen ja palautteen sekä oman reflektoinnin avulla.

Esitietovaatimukset

Markkinoinnin opinnot virtuaaliyritystoiminnassa, Asiakaspalvelu menestystekijänä

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty:
Opiskelija on suorittanut kaikki kurssilla annetut tehtävät, pitänyt oppimispäiväkirjaa projektin aikana ja arvioinut omaa kehittymistä annettujen tehtävien ja kurssin muiden sisältöjen pohjalta.

Hylätty:
Opiskelija ei ole suorittanut kaikkia kurssiin kuuluvia tehtäviä tai opiskelija ei ole raportoinut niitä ohjeiden mukaan.

Ilmoittautumisaika

11.11.2024 - 09.01.2025

Ajoitus

13.01.2025 - 28.03.2025

Laajuus

3 op

Yksikkö

SeAMK Liiketalous ja pk-yrittäjyys

Toimipiste

SeAMK Seinäjoki, Frami

Opetuskielet
  • Suomi
Tutkinto-ohjelma
  • Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettaja
  • Kimmo Kulmala
Opiskelijaryhmät
  • LITA23B
    Tradenomi (AMK), LiiketalouS

Tavoitteet

Opiskelijalla on valmiudet käytännön myyntiin ja kokemusta CRM-järjestelmän hyödyntämisestä myyntityössä todellisessa työelämän projektissa. Opiskelija osaa arvioida ja kehittää omaa suoriutumista toimeksiantajan asettamiin tavoitteisiin nähden.

Sisältö

Toteutetaan ohjatusti kontaktointi- ja myyntiprojekti toimeksiantajalle. Opiskelija kehittää omia myyntitaitojaan toimeksiantajan tuotteiden, koulutuksen ja palautteen sekä oman reflektoinnin avulla.

Oppimateriaalit

Luentomateriaalit ja toimeksiantajan materiaalit

Opetusmenetelmät

Luennot ja itsenäinen myyntityö

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Yritystoimeksianto

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Luennot ja yhteinen soittokerta 24h
Itsenäinen työ 57h

realization.localizedApproveRejectDescription

Hyväksytty: Tehtävänannon mukaan raportoitu myyntiprojekti ja oman työn itsearviointi.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty:
Opiskelija on suorittanut kaikki kurssilla annetut tehtävät, pitänyt oppimispäiväkirjaa projektin aikana ja arvioinut omaa kehittymistä annettujen tehtävien ja kurssin muiden sisältöjen pohjalta.

Hylätty:
Opiskelija ei ole suorittanut kaikkia kurssiin kuuluvia tehtäviä tai opiskelija ei ole raportoinut niitä ohjeiden mukaan.

Esitietovaatimukset

Markkinoinnin opinnot virtuaaliyritystoiminnassa, Asiakaspalvelu menestystekijänä

Ilmoittautumisaika

13.11.2023 - 08.01.2024

Ajoitus

08.01.2024 - 05.04.2024

Laajuus

3 op

T&K-osuus

2 op

Yksikkö

SeAMK Liiketalous ja pk-yrittäjyys

Toimipiste

SeAMK Seinäjoki, Frami

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

10 - 50

Tutkinto-ohjelma
  • Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettaja
  • Kimmo Kulmala
Opiskelijaryhmät
  • LITA22B
    Tradenomi (AMK), Liiketalous

Tavoitteet

Opiskelijalla on valmiudet käytännön myyntiin ja kokemusta CRM-järjestelmän hyödyntämisestä myyntityössä todellisessa työelämän projektissa. Opiskelija osaa arvioida ja kehittää omaa suoriutumista toimeksiantajan asettamiin tavoitteisiin nähden.

Sisältö

Toteutetaan ohjatusti kontaktointi- ja myyntiprojekti toimeksiantajalle. Opiskelija kehittää omia myyntitaitojaan toimeksiantajan tuotteiden, koulutuksen ja palautteen sekä oman reflektoinnin avulla.

Oppimateriaalit

Luennoilla käsiteltävät asiat

Opetusmenetelmät

Luennot ja käytännön myyntiprojekti

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Yritys-case

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Luennot 21h
Ohjattu myynti 6h
Itsenäinen myynti 54h

realization.localizedApproveRejectDescription

Hyväksytty:
Opiskelija on suorittanut kaikki kurssilla annetut tehtävät, pitänyt oppimispäiväkirjaa projektin aikana ja arvioinut omaa kehittymistä annettujen tehtävien ja kurssin muiden sisältöjen pohjalta.

Hylätty:
Opiskelija ei ole suorittanut kaikkia kurssiin kuuluvia tehtäviä tai opiskelija ei ole raportoinut niitä ohjeiden mukaan.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty:
Opiskelija on suorittanut kaikki kurssilla annetut tehtävät, pitänyt oppimispäiväkirjaa projektin aikana ja arvioinut omaa kehittymistä annettujen tehtävien ja kurssin muiden sisältöjen pohjalta.

Hylätty:
Opiskelija ei ole suorittanut kaikkia kurssiin kuuluvia tehtäviä tai opiskelija ei ole raportoinut niitä ohjeiden mukaan.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Toimeksiantajan arviointi ja kirjallisen raportin arviointi

Esitietovaatimukset

Markkinoinnin opinnot virtuaaliyritystoiminnassa, Asiakaspalvelu menestystekijänä

Ilmoittautumisaika

14.11.2022 - 31.12.2022

Ajoitus

23.01.2023 - 14.04.2023

Laajuus

3 op

Yksikkö

SeAMK Liiketalous ja pk-yrittäjyys

Toimipiste

SeAMK Seinäjoki, Frami

Opetuskielet
  • Suomi
Tutkinto-ohjelma
  • Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettaja
  • Kimmo Kulmala
Opiskelijaryhmät
  • LITA21B
    Tradenomi (AMK), Liiketalous

Tavoitteet

Opiskelijalla on valmiudet käytännön myyntiin ja kokemusta CRM-järjestelmän hyödyntämisestä myyntityössä todellisessa työelämän projektissa. Opiskelija osaa arvioida ja kehittää omaa suoriutumista toimeksiantajan asettamiin tavoitteisiin nähden.

Sisältö

Toteutetaan ohjatusti kontaktointi- ja myyntiprojekti toimeksiantajalle. Opiskelija kehittää omia myyntitaitojaan toimeksiantajan tuotteiden, koulutuksen ja palautteen sekä oman reflektoinnin avulla.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty:
Opiskelija on suorittanut kaikki kurssilla annetut tehtävät, pitänyt oppimispäiväkirjaa projektin aikana ja arvioinut omaa kehittymistä annettujen tehtävien ja kurssin muiden sisältöjen pohjalta.

Hylätty:
Opiskelija ei ole suorittanut kaikkia kurssiin kuuluvia tehtäviä tai opiskelija ei ole raportoinut niitä ohjeiden mukaan.

Esitietovaatimukset

Markkinoinnin opinnot virtuaaliyritystoiminnassa, Asiakaspalvelu menestystekijänä

Ilmoittautumisaika

15.10.2021 - 07.01.2022

Ajoitus

10.01.2022 - 31.03.2022

Laajuus

3 op

Yksikkö

SeAMK Liiketoiminta ja kulttuuri

Toimipiste

SeAMK Seinäjoki, Frami

Opetuskielet
  • Suomi
Tutkinto-ohjelma
  • Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettaja
  • Kimmo Kulmala
Opiskelijaryhmät
  • LITA20B
    Tradenomi (AMK), Liiketalous

Tavoitteet

Opiskelijalla on valmiudet käytännön myyntiin ja kokemusta CRM-järjestelmän hyödyntämisestä myyntityössä todellisessa työelämän projektissa. Opiskelija osaa arvioida ja kehittää omaa suoriutumista toimeksiantajan asettamiin tavoitteisiin nähden.

Sisältö

Toteutetaan ohjatusti kontaktointi- ja myyntiprojekti toimeksiantajalle. Opiskelija kehittää omia myyntitaitojaan toimeksiantajan tuotteiden, koulutuksen ja palautteen sekä oman reflektoinnin avulla.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty:
Opiskelija on suorittanut kaikki kurssilla annetut tehtävät, pitänyt oppimispäiväkirjaa projektin aikana ja arvioinut omaa kehittymistä annettujen tehtävien ja kurssin muiden sisältöjen pohjalta.

Hylätty:
Opiskelija ei ole suorittanut kaikkia kurssiin kuuluvia tehtäviä tai opiskelija ei ole raportoinut niitä ohjeiden mukaan.

Esitietovaatimukset

Markkinoinnin opinnot virtuaaliyritystoiminnassa, Asiakaspalvelu menestystekijänä