Siirry suoraan sisältöön

Palvelujen johtaminen ja markkinointi (3op)

Toteutuksen tunnus: LTVAMA503-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.10.2018 - 31.01.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
18.03.2019 - 24.05.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettajat
Kimmo Kulmala
Opintojakso
LTVAMA503

Arviointiasteikko

1-5

Tavoitteet

Opiskelija osaa kuvata palvelukilpailun peruslogiikan. Opiskelja tunnistaa palveluliiketoiminnalle ominaiset piirteet ja osaa analysoida niitä teoreettisesti ja käytäntöön soveltaen. Opiskelija osaa analysoida ja perustella laatuajattelun roolia palvelujen johtamisessa ja markkinoinnissa.

Sisältö

-Palvelukilpailu
-Palvelun laatu
-Palvelujohtaminen ja palvelukulttuuri
-Asiantuntijapalvelut

Oppimateriaalit

Johanna Gummerus, Catharina von Koskull, Christian Kowalkowski, (2017) "Guest editorial: relationship marketing – past, present and future", Journal of Services Marketing, Vol. 31 Issue: 1, pp.1-5, doi: 10.1108/JSM-12-2016-0424
Grönroos, C. 2015. Palvelujen johtaminen ja markkinointi. Helsinki: Talentum.

Opetusmenetelmät

Lähiopetus, workshop-työskentely, soveltava harjoitustyö

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Itsenäinen työskentely: raportit workshopeista, harjoitustyö ja tentti

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Lähiopetus ja workshop-työskentely 15 h
Soveltava harjoitustyö 35 h
Hackathon 30 h

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut opintojaksoon. Opiskelija osoittaa tyydyttävää osaamista palvelujen johtamisen ja markkinoinnin osalta sekä teoreettisella että käytännön tasolla.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät hyvin ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osoittaa hyvää osaamista palvelujen johtamisen ja markkinoinnin osalta sekä teoreettisella että käytännön tasolla.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät kiitettävästi ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti opintojaksoon. Opiskelija osoittaa erinomaista osaamista palvelujen johtamisen ja markkinoinnin osalta sekä teoreettisella että käytännön tasolla.

Esitietovaatimukset

Markkinoinnin opinnot virtuaaliyritystoiminnassa.

Siirry alkuun