Siirry suoraan sisältöön

Marketing planning and implementation in the food chain (5op)

Toteutuksen tunnus: YE00BJ23-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.04.2018 - 07.10.2018
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
27.08.2018 - 06.01.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
4 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Opetuskielet
englanti
Koulutus
Insinööri (AMK), Bio- ja elintarviketekniikka
Agrologi (AMK)
Restonomi (AMK), Ravitsemispalvelut
Opettajat
Ilkka Latomäki
Terhi Junkkari
Vastuuopettaja
Ilkka Latomäki
Opintojakso
YE00BJ23

Tavoitteet

The students learn about the food chain of products and services marketing planning and implementation. Students will acquire basic knowledge of marketing planning and implementation, food-related perceptions and their use in marketing. During the course, students improve their skills in the planning of the marketing either in primary products, processed food or restaurant services.

Sisältö

- Elements of marketing
- Markitingthinking
- Marketing planning and implementation
- Food-related images and their use in marketing
- Advanced section (2 credits) in which the student chooses the marketing of either in primary products, processed food or restaurant services.

Oppimateriaalit

Opettajan kurssin alussa osoittama materiaali.

Opetusmenetelmät

Luennot, verkko-opinnot, harjoitukset ja tentti. Opintojakson kokonaisuus muodostuu teorialuennoista, yksin tai ryhmässä tapahtuvasta käytäntöön soveltavasta perehtymisestä oppimismateriaaliin sekä harjoitustehtävistä, joiden tekeminen edellyttää alan kirjallisuuden ja kohdeorganisaatioista saatavissa olevan tiedon hyväksikäyttöä. Opiskelijat etsivät ja luovat tietoa itseohjautuvasti ryhmissä.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Opiskelijalla on mahdollista opinnollistaa kurssi, jos opiskelija täyttää seuraavat vaatimukset: Opiskelija työskentelee esimiesasemassa
Työnantajalta on mahdollista saada kurssin sisältöön liittyvä kehittämisprojekti
Opiskelija voi suorittaa kurssin tehtävät yritystallissa. Ota yhteys yritystallipäällikköön
Aikaisemman osaamisen tunnistaminen on mahdollista aikaisemmilla korkeakouluopinnoilla

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Kokonaistyömäärä 135h
Lähiopetusta 40h
Itsenäistä ja ryhmätyötä 95h

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

The student masters the key principles of marketing and know how to apply them to some extent in the food chain of products and services marketing.

Satisfactory completion of the course requires that the student has written and reported all the given tasks successfully and satisfactorily completed a part examination which focuses on the general principles of the marketing.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

The student masters the main principles of marketing and can adapt them to the sales and marketing of the products and services of advanced area he has chosen. The student is also able to build marketing product- and service packages creatively.

Esitietovaatimukset

No prerequisites.

Siirry alkuun