Siirry suoraan sisältöön

Palvelujen johtaminen ja markkinointi (3op)

Toteutuksen tunnus: LTVAMA503-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
05.08.2017 - 08.09.2017
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.09.2017 - 31.12.2017
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Koulutus
Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettajat
Sanna Joensuu-Salo
Opintojakso
LTVAMA503

Arviointiasteikko

1-5

Tavoitteet

Opiskelija osaa kuvata palvelukilpailun peruslogiikan. Opiskelja tunnistaa palveluliiketoiminnalle ominaiset piirteet ja osaa analysoida niitä teoreettisesti ja käytäntöön soveltaen. Opiskelija osaa analysoida ja perustella laatuajattelun roolia palvelujen johtamisessa ja markkinoinnissa.

Sisältö

-Palvelukilpailu
-Palvelun laatu
-Palvelujohtaminen ja palvelukulttuuri
-Asiantuntijapalvelut

Oppimateriaalit

Johanna Gummerus, Catharina von Koskull, Christian Kowalkowski, (2017) "Guest editorial: relationship marketing – past, present and future", Journal of Services Marketing, Vol. 31 Issue: 1, pp.1-5, doi: 10.1108/JSM-12-2016-0424
Grönroos, C. 2015. Palvelujen johtaminen ja markkinointi. Helsinki: Talentum.

Opetusmenetelmät

Lähiopetus, workshop-työskentely, soveltava harjoitustyö ja ryhmätentti

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Itsenäinen työskentely: raportit workshopeista, harjoitustyö ja tentti

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut opintojaksoon. Opiskelija osoittaa tyydyttävää osaamista palvelujen johtamisen ja markkinoinnin osalta sekä teoreettisella että käytännön tasolla.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät hyvin ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osoittaa hyvää osaamista palvelujen johtamisen ja markkinoinnin osalta sekä teoreettisella että käytännön tasolla.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät kiitettävästi ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti opintojaksoon. Opiskelija osoittaa erinomaista osaamista palvelujen johtamisen ja markkinoinnin osalta sekä teoreettisella että käytännön tasolla.

Esitietovaatimukset

Markkinoinnin opinnot virtuaaliyritystoiminnassa.

Siirry alkuun