Siirry suoraan sisältöön

Urheilumarkkinointi (3 op)

Toteutuksen tunnus: LT00DR74-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
22.04.2024 - 09.10.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.11.2024 - 31.12.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
3 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
Etäopetus
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
suomi
Paikat
10 - 40
Koulutus
Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettajat
Kimmo Kulmala
Ryhmät
VVO
VVO-ryhmä Peppiä varten
URLI24
Urheiluliiketoiminta
Opintojakso
LT00DR74

Arviointiasteikko

1-5

Tavoitteet

Opiskelija osaa kuvailla urheiluseuran, tapahtumajärjestämisen ja markkinoinnin yhteydet. Opiskelija tunnistaa urheilun ja tapahtumajärjestämisen eri toimijat ja ymmärtää niiden merkityksen. Opiskelija ymmärtää sponsoroinnin merkityksen osana urheilumarkkinointia. Opiskelija osaa määritellä tapahtumamarkkinoinnin keskeiset osa-alueet ja palvelutapahtuman vaiheet. Opiskelija osaa suunnitella urheilutapahtuman ja sen markkinoinnin.

Sisältö

- Urheilumarkkinoinnin erityispiirteet
- Tapahtuman markkinointi ja tapahtuma osana markkinointiviestintää
- Sponsorointi ja sidosryhmäsuhteet

Oppimateriaalit

Opettajan ilmoittama verkkomateriaali

Opetusmenetelmät

Luennot, tehtävät, raportti
Opetus etänä ilta-aikaan klo 17.15-21.00

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Luennot 16h
Itsenäinen työskentely 63h

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on suorittanut hyväksytysti annetut tehtävät/osiot ja on osallistunut opintojaksolle. Opiskelija osaa suunnitella urheilu- ja tapahtumamarkkinointia. Opiskelija osaa kuvailla sponsoroinnin merkityksen urheilussa. Opiskelija osaa suunnitella urheilutapahtuman ja sen markkinoinnin.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on suorittanut hyvin annetut tehtävät/osiot ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksolle. Opiskelija osaa suunnitella urheilu- ja tapahtumamarkkinointia. Opiskelija osaa kuvailla sponsoroinnin merkityksen urheilussa. Opiskelija osaa suunnitella urheilutapahtuman ja sen markkinoinnin.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on suorittanut erinomaisesti annetut tehtävät/osiot ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksolle. Opiskelija osaa suunnitella urheilu- ja tapahtumamarkkinointia. Opiskelija osaa kuvailla sponsoroinnin merkityksen urheilussa. Opiskelija osaa suunnitella urheilutapahtuman ja sen markkinoinnin.

Esitietovaatimukset

Urheilujohtaminen 5 op tai vastaava osaaminen.

Lisätiedot

Opetus etänä ilta-aikaan klo 17.15-21.00

Siirry alkuun