Urheilumarkkinointi (3 op)
Toteutuksen tunnus: LT00DR74-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 22.04.2024 - 09.10.2024
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.11.2024 - 31.12.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 3 op
- TKI-osuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Toimipiste
- SeAMK Seinäjoki, Frami
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 10 - 40
- Koulutus
- Tradenomi (AMK), Liiketalous
- Opettajat
- Kimmo Kulmala
- Ryhmät
-
VVOVVO-ryhmä Peppiä varten
-
URLI24Urheiluliiketoiminta
- Opintojakso
- LT00DR74
Arviointiasteikko
1-5
Tavoitteet
Opiskelija osaa kuvailla urheiluseuran, tapahtumajärjestämisen ja markkinoinnin yhteydet. Opiskelija tunnistaa urheilun ja tapahtumajärjestämisen eri toimijat ja ymmärtää niiden merkityksen. Opiskelija ymmärtää sponsoroinnin merkityksen osana urheilumarkkinointia. Opiskelija osaa määritellä tapahtumamarkkinoinnin keskeiset osa-alueet ja palvelutapahtuman vaiheet. Opiskelija osaa suunnitella urheilutapahtuman ja sen markkinoinnin.
Sisältö
- Urheilumarkkinoinnin erityispiirteet
- Tapahtuman markkinointi ja tapahtuma osana markkinointiviestintää
- Sponsorointi ja sidosryhmäsuhteet
Oppimateriaalit
Opettajan ilmoittama verkkomateriaali
Opetusmenetelmät
Luennot, tehtävät, raportti
Opetus etänä ilta-aikaan klo 17.15-21.00
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Luennot 16h
Itsenäinen työskentely 63h
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on suorittanut hyväksytysti annetut tehtävät/osiot ja on osallistunut opintojaksolle. Opiskelija osaa suunnitella urheilu- ja tapahtumamarkkinointia. Opiskelija osaa kuvailla sponsoroinnin merkityksen urheilussa. Opiskelija osaa suunnitella urheilutapahtuman ja sen markkinoinnin.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on suorittanut hyvin annetut tehtävät/osiot ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksolle. Opiskelija osaa suunnitella urheilu- ja tapahtumamarkkinointia. Opiskelija osaa kuvailla sponsoroinnin merkityksen urheilussa. Opiskelija osaa suunnitella urheilutapahtuman ja sen markkinoinnin.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on suorittanut erinomaisesti annetut tehtävät/osiot ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksolle. Opiskelija osaa suunnitella urheilu- ja tapahtumamarkkinointia. Opiskelija osaa kuvailla sponsoroinnin merkityksen urheilussa. Opiskelija osaa suunnitella urheilutapahtuman ja sen markkinoinnin.
Esitietovaatimukset
Urheilujohtaminen 5 op tai vastaava osaaminen.
Lisätiedot
Opetus etänä ilta-aikaan klo 17.15-21.00