Digitaalisen markkinoinnin mittaaminen (3 op)
Toteutuksen tunnus: LT00DB39-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 22.04.2024 - 04.09.2024
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 02.09.2024 - 13.10.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- SeAMK Liiketalous ja pk-yrittäjyys
- Toimipiste
- SeAMK Seinäjoki, Frami
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tradenomi (AMK), Liiketalous
- Opettajat
- Mikko Kulmala
- Ajoitusryhmät
- Avoin AMK (Ei koske tutkinto-opiskelijaa) (Koko: 10 . Avoin AMK : 10.)
- Ryhmät
-
LITA22DTradenomi (AMK), Liiketalous
- Pienryhmät
- Avoin AMK (Ei koske tutkinto-opiskelijaa)
- Opintojakso
- LT00DB39
Arviointiasteikko
1-5
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää digitaalisen markkinoinnin mittaamisen roolin markkinoinnin ja liiketoiminnan kontekstissa. Opiskelija osaa selittää digitaalisen markkinoinnin keskeiset käsitteet ja prosessit. Opiskelija ymmärtää aihealueen keskeiset KPIt (key performance indicator). Opiskelija tuntee ja osaa hyödyntää mittaamisen työkaluja.
Sisältö
Digitaalisen markkinoinnin mittaamisen organisaatiokonteksti
Digitaalisen markkinoinnin mittaamisen keskeiset käsitteet ja KPI-mittarit
Digitaalisen markkinoinnin mittaamisen työkalut
Mittariston suunnittelu ja toteutus
Mittaamisen riskit ja haasteet
Digitaalisen markkinoinnin mittarit viestinnän ja johtamisen välineenä
Oppimateriaalit
Opettajan jakama materiaali ja verkkomateriaali
Opetusmenetelmät
Teoriaopetus ja käytännön työpajat
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Luennot 21h, itsenäinen työskentely 60h
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa nimetä digitaalisen markkinoinnin keskeisiä KPI-mittareita ja työkaluja niiden tuottamiseen. Opiskelija osaa selittää digitaalisen markkinoinnin mittaamisen prosessin. Opiskelija osaa avustetusti käyttää raportointityökalua.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa selittää ja määritellä digitaalisen markkinoinnin keskeiset KPI-mittarit ja työkalut niiden tuottamiseen. Opiskelija ymmärtää digitaalisen markkinoinnin mittaamisen prosessin. Opiskelija osaa käyttää raportointityökalua.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa soveltaa digitaalisen markkinoinnin keskeisiä KPI-mittareita ja työkaluja niiden tuottamiseen. Opiskelija ymmärtää digitaalisen markkinoinnin mittaamisen prosessin. Opiskelija osaa käyttää raportointityökalua monipuolisesti johtamisen ja viestinnän työkaluna.