Siirry suoraan sisältöön

Palvelujen johtaminen ja markkinointi (3 op)

Toteutuksen tunnus: LT00DB61-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
11.11.2024 - 31.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
27.01.2025 - 07.03.2025
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
SeAMK Liiketalous ja pk-yrittäjyys
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettajat
Miia Koski
Ryhmät
LITA22B
Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opintojakso
LT00DB61

Arviointiasteikko

1-5

Tavoitteet

Opiskelija osaa kuvata palvelukilpailun peruslogiikan. Opiskelja tunnistaa palveluliiketoiminnalle ominaiset piirteet ja osaa analysoida niitä teoreettisesti ja käytäntöön soveltaen. Opiskelija osaa analysoida ja perustella laatuajattelun roolia palvelujen johtamisessa ja markkinoinnissa.

Sisältö

- Palvelukilpailu
- Palvelusuunnittelu
- Palvelumuotoilu
- Palveluprosessi
- Palvelun laatu
- Palvelujohtaminen ja palvelukulttuuri
- Asiantuntijapalvelut

Oppimateriaalit

Grönroos, C. 2009. Palvelujen johtaminen ja markkinointi. WSOYpro, Helsinki.

Opetusmenetelmät

- Verkko-opetus
- Luentovideot ja muu opetusmateriaali verkossa
- Harjoitustehtävät
- Verkkotentti

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelijan ajankäyttö, 3 op = 81h
- Kurssin aloitusluennot 2h
- Videoluennot ja muu opetusmateriaali verkossa 30h
- Itsenäinen opiskelu 21h
- Harjoitustehtävät 16h
- Valmistautuminen verkkotenttiin 10h
- Verkkotentti 2h

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut opintojaksoon. Opiskelija osoittaa pääpiirteittäistä osaamista palvelujen johtamisen ja markkinoinnin osalta sekä teoreettisella että käytännön tasolla.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osoittaa osaamista palvelujen johtamisen ja markkinoinnin osalta sekä teoreettisella että käytännön tasolla.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät perusteellisesti ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti opintojaksoon. Opiskelija osoittaa monipuolista osaamista palvelujen johtamisen ja markkinoinnin osalta sekä teoreettisella että käytännön tasolla.

Esitietovaatimukset

Markkinoinnin opinnot virtuaaliyritystoiminnassa.

Siirry alkuun