Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointi (3 op)

Toteutuksen tunnus: LT00DK19-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
11.11.2024 - 15.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
17.02.2025 - 30.03.2025
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
SeAMK Liiketalous ja pk-yrittäjyys
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettajat
Katri Juppi
Ryhmät
LITA23D
Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opintojakso
LT00DK19

Arviointiasteikko

1-5

Tavoitteet

Opiskelijat osaavat kuvata tärkeimmät digitaalisen markkinoinnin muodot. Opiskelijat osaavat markkinoida ja mainostaa liiketoimintaa käyttäen erilaisia digitaalisen markkinoinnin kanavia ja työkaluja, esim. hakukoneoptimointi, eri sosiaaliset mediat, sisältömarkkinointi, sähköposti ja display-mainonta.

Sisältö

- Käsitteet ja määritelmät
- Digitaalisen markkinoinnin strategia
- Verkkosivustot
- Web-analytiikan perusteet
- Hakukoneoptimointi
- Display-markkinointi
- Sosiaalinen media markkinoinnissa
- Video-markkinointi
- Sisältömarkkinointi
- Mobiilimarkkinointi

Oppimateriaalit

Opettajan tarjoama materiaali
Internet-materiaali (mm. Google Digital Garage)

Opetusmenetelmät

Verkko-opetus, itsenäiset oppimistehtävät, ryhmätyöskentely

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

3 op = 81 h opiskelua

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa luetella digitaalisen markkinoinnin käsitteitä ja työkaluja. Opiskelija osaa kuvailla digitaalisen markkinoinnin merkitystä liiketoiminnassa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa määritellä ja kuvata digitaalisen markkinoinnin keskeiset käsitteet ja työkalut. Opiskelija osaa toteuttaa digitaalista markkinointia käyttämällä yleisimpiä digitaalisen markkinoinnin työkaluja. Opiskelija osaa huomioida markkinoinnin tuloksia.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija tuntee hyvin digitaalisen markkinoinnin keskeiset käsitteet ja työkalut. Opiskelija osaa toteuttaa digitaalista markkinointia monipuolisesti digitaalisen markkinoinnin työkaluja käyttäen. Opiskelija osaa arvioida markkinoinnin tuloksia ja kehittää digitaalista markkinointia.

Esitietovaatimukset

Tieto- ja viestintätekniikka

Siirry alkuun