Siirry suoraan sisältöön

Suunnitelmallinen markkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: 2B00BP27-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

13.11.2023 - 18.03.2024

Ajoitus

25.03.2024 - 12.05.2024

Laajuus

5 op

Yksikkö

SeAMK Kulttuurituottaja

Toimipiste

SeAMK Seinäjoki, Frami

Opetuskielet

  • Suomi

Tutkinto-ohjelma

  • Kulttuurituottaja (AMK)

Opettaja

  • Miia Koski

Opiskelijaryhmät

  • KUTU22
    Kulttuurituottaja (AMK), päivätoteutus

Tavoitteet

Opiskelija osaa
- suunnitelmallisen markkinoinnin strategisen ja operatiivisen prosessin, peruskäsitteet ja kilpailukeinot
- analysoida markkinoinnin ajankohtaisia teemoja

Sisältö

- Nykyaikainen markkinointiajattelu
- Sisäinen ja ulkoinen markkinointi
- Markkinoinnin toimintaympäristöjen analysointi
- Segmentointi
- Asemointi
- Markkinointistrategiat, tavoitteet ja mittarit
- Markkinoinnin kilpailukeinot
- Markkinoinnin ajankohtaiset teemat: some-markkinointi

Arviointiasteikko

1-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut opintojaksoon. Opiskelija hallitsee suunnitelmallisen markkinoinnin osaamistavoitteiden mukaiset tiedot ja taidot. Hän osaa soveltaa tyydyttävästi markkinoinnin perusteita käytännön tilanteisiin.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa analysoida suunnitelmallisen markkinointiin liittyviä tietoja ja taitoja. Hän tunnistaa markkinoinnin eri osa-alueiden yhteydet toisiinsa. Hän osaa soveltaa markkinoinnin perusteita käytännön tilanteisiin.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti opintojaksoon. Opiskelija osaa analysoida suunnitelmallisen markkinointiin liittyviä tietoja ja taitoja. Hän osaa analysoida markkinoinnin eri osa-alueiden yhteyksiä toisiinsa. Hän osaa soveltaa erinomaisesti markkinoinnin perusteita käytännön tilanteisiin.