Siirry suoraan sisältöön

Urheilumarkkinointi (3op)

Toteutuksen tunnus: LT00CW63-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
16.04.2022 - 12.10.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
17.11.2022 - 15.12.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
SeAMK Liiketalous ja pk-yrittäjyys
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 50
Koulutus
Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettajat
Kimmo Kulmala
Ryhmät
MLITA22
Tradenomi (AMK), Liiketalous, monimuotototeutus, SeinäjokI
VVO
VVO-ryhmä Peppiä varten
Opintojakso
LT00CW63

Arviointiasteikko

1-5

Tavoitteet

Opiskelija osaa kuvailla urheiluseuran, tapahtumajärjestämisen ja markkinoinnin yhteydet. Opiskelija tunnistaa urheilun ja tapahtumajärjestämisen eri toimijat ja ymmärtää niiden merkityksen. Opiskelija ymmärtää sponsoroinnin merkityksen osana urheilumarkkinointia. Opiskelija osaa määritellä tapahtumamarkkinoinnin keskeiset osa-alueet ja palvelutapahtuman vaiheet. Opiskelija osaa suunnitella urheilutapahtuman ja sen markkinoinnin.

Sisältö

- Urheilumarkkinoinnin erityispiirteet
- Tapahtuman markkinointi ja tapahtuma osana markkinointiviestintää
- Sponsorointi ja sidosryhmäsuhteet

Opetusmenetelmät

Luennot (hybridiopetus) ja kehittämistehtävä

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Luennot ja seminaarit 20h + itsenäinen työskentely 61h

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on suorittanut hyväksytysti annetut tehtävät/osiot ja on osallistunut opintojaksolle. Opiskelija osaa suunnitella urheilu- ja tapahtumamarkkinointia. Opiskelija osaa kuvailla sponsoroinnin merkityksen urheilussa. Opiskelija osaa suunnitella urheilutapahtuman ja sen markkinoinnin.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on suorittanut hyvin annetut tehtävät/osiot ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksolle. Opiskelija osaa suunnitella urheilu- ja tapahtumamarkkinointia. Opiskelija osaa kuvailla sponsoroinnin merkityksen urheilussa. Opiskelija osaa suunnitella urheilutapahtuman ja sen markkinoinnin.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on suorittanut erinomaisesti annetut tehtävät/osiot ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksolle. Opiskelija osaa suunnitella urheilu- ja tapahtumamarkkinointia. Opiskelija osaa kuvailla sponsoroinnin merkityksen urheilussa. Opiskelija osaa suunnitella urheilutapahtuman ja sen markkinoinnin.

Esitietovaatimukset

Urheiluliiketoiminta 5 op tai vastaava osaaminen

Siirry alkuun