Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen (4 op)

Toteutuksen tunnus: LTVAMA401-3011

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

16.04.2022 - 02.09.2022

Ajoitus

05.09.2022 - 23.10.2022

Laajuus

4 op

Virtuaaliosuus (op)

4 op

Yksikkö

SeAMK Liiketalous ja pk-yrittäjyys

Toimipiste

SeAMK Seinäjoki, Frami

Opetuskielet

  • Suomi

Tutkinto-ohjelma

  • Tradenomi (AMK), Liiketalous

Opettaja

  • Miia Koski

Opiskelijaryhmät

  • MLITA20
    Tradenomi (AMK), Liiketalous, monimuotototeutus, Seinäjoki

Tavoitteet

Opiskelija osaa tunnistaa yrityksen kokonaisvaltaisen markkinaorientaation merkityksen. Opiskelija osaa tehdä strategisia valintoja markkinoinnin johtamisessa. Opiskelija osaa suunnitella yrityksen markkinointia dynaamisessa toimintaympäristössä.

Sisältö

-Markkinoinnin kilpailukeinot
-Markkinoinnin suunnitteluprosessi
-Yrityksen markkinaorientaatio ja markkinointikyvykkyys
-Markkinoinnin johtamisen kokonaisuus

Opetusmenetelmät

Verkkototeutus moodlessa

Arviointiasteikko

1-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut opintojaksoon. Opiskelija osoittaa omaavansa valmiudet tehdä strategisia valintoja markkinoinnin johtamisessa ja markkinoinnin suunnittelussa. Opiskelija kykenee arvioimaan yrityksen kilpailuasemaa suhteessa markkinatilanteeseen sekä soveltamaan tietoja markkinoinnin suunnittelussa kilpailuedun saavuttamiseksi. Opiskelija osaa laatia yrityksen markkinointisuunnitelman.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät hyvin ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osoittaa omaavansa hyvät valmiudet tehdä strategisia valintoja markkinoinnin johtamisessa ja markkinoinnin suunnittelussa. Opiskelija kykenee arvioimaan yrityksen kilpailuasemaa suhteessa markkinatilanteeseen sekä soveltamaan tietoja markkinoinnin suunnittelussa kilpailuedun saavuttamiseksi. Opiskelija osaa laatia yrityksen markkinointisuunnitelman.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät kiitettävästi ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti opintojaksoon. Opiskelija osoittaa omaavansa erinomaiset valmiudet tehdä strategisia valintoja markkinoinnin johtamisessa ja markkinoinnin suunnittelussa. Opiskelija kykenee arvioimaan yrityksen kilpailuasemaa suhteessa markkinatilanteeseen sekä soveltamaan tietoja markkinoinnin suunnittelussa kilpailuedun saavuttamiseksi. Opiskelija osaa laatia yrityksen markkinointisuunnitelman.