Library English (3 op)
Toteutuksen tunnus: KD18BKIM03-3007
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
16.04.2022 - 07.09.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
05.09.2022 - 18.12.2022
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- SeAMK Kirjasto- ja tietopalvelu
- Toimipiste
- SeAMK Seinäjoki, Frami
- Opetuskielet
- englanti
- Koulutus
- Tradenomi (AMK), Kirjasto- ja tietopalveluala
- Opettajat
- Cory Isaacs
- Opintojakso
- KD18BKIM03
Arviointiasteikko
1-5
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelijaa osaa keskeisen kirjasto- ja tietopalvelualan sanaston ja osaa viestiä suullisesti ja kirjallisesti alan työtehtäviin liittyvissä tilanteissa. Opiskelija hallitsee erilaiset asiakaspalvelutilanteet kirjastossa.
Sisältö
Asiakkaana kirjastossa, kirjaston tilat ja palvelut, kokoelmat, tiedonhankinta, kirjaston organisaatio ja henkilöstö
Oppimateriaalit
Material provided by the teacher
Opetusmenetelmät
Contact teaching, independent work, spoken presentation
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
80 hours
20 hours of lectures and guided practice
60 hours of independent work
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Arvosana 1: Opiskelija käyttää yksinkertaisia rakenteita ja suppeata sanastoa ja selviytyy tavanomaisista suullisista ja kirjallisista asiakaspalvelutilanteista kirjastossa. Opiskelija ymmärtää hidasta ja selkeää puhetta sekä osan helposta ammattialansa tekstistä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Arvosana 3: Opiskelija osaa käyttää kohtuullisesti oman ammattialansa sanastoa ja hoitaa alalle tyypillisimmät suulliset ja kirjalliset asiakaspalvelutilanteet tehokkaasti ja ammattitaitoisesti eri viestintävälineitä käyttäen. Hän osaa mukauttaa viestintätyyliään tilanteen ja viestintäkumppanin mukaan. Hän ymmärtää yleisimpiä ammattialansa tekstejä ja selviää melko hyvin ennakoitavissa työelämän tilanteissa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Arvosana 5: Opiskelija käyttää oman alansa ammattisanastoa lähes virheettömästi ja hoitaa vaativat suulliset ja kirjalliset oman alan asiakaspalvelutilanteet tehokkaasti ja ammattitaitoisesti eri viestintävälineitä monipuolisesti käyttäen. Opiskelija osaa taitavasti mukauttaa viestintätyyliään tilanteen ja viestintäkumppanin mukaan. Hän ymmärtää sekä pääasiat että yksityiskohdat oman ammattialansa tekstistä ja pystyy soveltamaan ja selittämään lukemaansa.
Esitietovaatimukset
English at Work 3 op