Siirry suoraan sisältöön

Library English (3 op)

Toteutuksen tunnus: KD18BKIM03-3007

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
16.04.2022 - 07.09.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
05.09.2022 - 18.12.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
SeAMK Kirjasto- ja tietopalvelu
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
englanti
Koulutus
Tradenomi (AMK), Kirjasto- ja tietopalveluala
Opettajat
Cory Isaacs
Opintojakso
KD18BKIM03

Arviointiasteikko

1-5

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelijaa osaa keskeisen kirjasto- ja tietopalvelualan sanaston ja osaa viestiä suullisesti ja kirjallisesti alan työtehtäviin liittyvissä tilanteissa. Opiskelija hallitsee erilaiset asiakaspalvelutilanteet kirjastossa.

Sisältö

Asiakkaana kirjastossa, kirjaston tilat ja palvelut, kokoelmat, tiedonhankinta, kirjaston organisaatio ja henkilöstö

Oppimateriaalit

Material provided by the teacher

Opetusmenetelmät

Contact teaching, independent work, spoken presentation

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

80 hours
20 hours of lectures and guided practice
60 hours of independent work

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Arvosana 1: Opiskelija käyttää yksinkertaisia rakenteita ja suppeata sanastoa ja selviytyy tavanomaisista suullisista ja kirjallisista asiakaspalvelutilanteista kirjastossa. Opiskelija ymmärtää hidasta ja selkeää puhetta sekä osan helposta ammattialansa tekstistä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Arvosana 3: Opiskelija osaa käyttää kohtuullisesti oman ammattialansa sanastoa ja hoitaa alalle tyypillisimmät suulliset ja kirjalliset asiakaspalvelutilanteet tehokkaasti ja ammattitaitoisesti eri viestintävälineitä käyttäen. Hän osaa mukauttaa viestintätyyliään tilanteen ja viestintäkumppanin mukaan. Hän ymmärtää yleisimpiä ammattialansa tekstejä ja selviää melko hyvin ennakoitavissa työelämän tilanteissa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Arvosana 5: Opiskelija käyttää oman alansa ammattisanastoa lähes virheettömästi ja hoitaa vaativat suulliset ja kirjalliset oman alan asiakaspalvelutilanteet tehokkaasti ja ammattitaitoisesti eri viestintävälineitä monipuolisesti käyttäen. Opiskelija osaa taitavasti mukauttaa viestintätyyliään tilanteen ja viestintäkumppanin mukaan. Hän ymmärtää sekä pääasiat että yksityiskohdat oman ammattialansa tekstistä ja pystyy soveltamaan ja selittämään lukemaansa.

Esitietovaatimukset

English at Work 3 op

Siirry alkuun