Tuotantotyöskentely III: dokumentointi (2op)
Toteutuksen tunnus: 2B00BP43-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 15.10.2021 - 31.01.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 21.03.2022 - 31.05.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 2 op
- Lähiosuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- SeAMK Seinäjoki, Frami
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Kulttuurituottaja (AMK)
- Opettajat
- Esa Leikkari
- Jussi Kareinen
- Opintojakso
- 2B00BP43
Arviointiasteikko
1-5
                    
Tavoitteet
Opiskelija osaa: 
- laatia ohjatusti tuotantoraportin jossa analyyttisesti arvioidaan tuotantoprosessin eri vaiheita 
- arvioida työryhmän toimintaa kokonaisuutena, sekä omaa toimintaansa työryhmän jäsenenä 
- analysoida tuotantoprosessia kestävän kehityksen näkökulmasta
                    
Sisältö
Opiskelija dokumentoi tuotantoprosessia säännöllisesti ja laatii tuotannon päätteeksi tuotantoraportin jossa, analysoi tuotantoprosessia.
                    
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelijan ajankäyttö 2 x 27 h = 54 h
                    
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
- oppimispäiväkirja on niukka ja pintapuolinen 
- oman tuotantoryhmän analysointi on niukkaa 
- oman työskentelyn analysointi on niukkaa 
- tuotantoraportti on laadittu ohjeiden mukaisesti 
- tuotantoraportissa näkyy kestävän kehityksen näkökulma
                    
Arviointikriteerit, hyvä (3)
- oppimispäiväkirja on tehty ohjeiden mukaisesti 
- oman tuotantoryhmän analysointi on kattava 
- oman työskentelyn analysointi on tehty huolellisesti 
- tuotantoraportti on kattava 
- tuotantoraportissa näkyy selvästi kestävän kehityksen näkökulma
                    
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
- oppimispäiväkirjaa on täytetty säännöllisesti ja omaa tekemistä on osattu analysoida 
- oman tuotantoryhmän analysointi on tarkkaa ja yksityiskohtaista 
- tuotantoraportti on monipuolinen ja sisällöltään kattava 
- tuotantoraportissa on huomioitu kattavasti kestävän kehityksen näkökulma
                    
