Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin perusteet (3op)

Toteutuksen tunnus: LT00BT67-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.05.2021 - 22.10.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
23.10.2021 - 22.12.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tradenomi (AMK), Pk-yrittäjyys
Opettajat
Merja Juppo
Opintojakso
LT00BT67

Arviointiasteikko

1-5

Tavoitteet

Opiskelija osaa määritellä markkinoinnin peruskäsitteet ja osaa selittää markkinoinnin merkityksen organisaation toiminnan kehittämisessä. Opiskelija osaa analysoida muuttuvaa markkinoinnin toimintaympäristöä. Opiskelija osaa soveltaa kokoisvaltaisesti markkinoinnin keinoja käytännön tilanteissa. Opiskelija osaa toimia asiakaslähtöisesti muuttuvassa toimintaympäristössä.

Sisältö

- Markkinoinnin merkitys ja tehtävät
- Nykyaikainen markkinointiajattelu
- Markkinoinnin toimintaympäristöt
- Segmentointi
- Markkinoinnin peruskilpailukeinot

Oppimateriaalit

Bergström & Leppänen. Yrityksen asiakasmarkkinointi. Otavan Kirjapaino Oy. Keuruu 2019. Myös vanhemmat painokset käyvät.
Opettajan luentomateriaali

Opetusmenetelmät

Flipped classroom- pedagogiikka
Verkko-opinto

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelijan kokonaistyömäärä 81 h, josta
Kontaktiopetus 5h
Verkko-opiskelu 76 t

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät. Opiskelija hallitsee tyydyttävästi markkinoinnin perusteiden osaamistavoitteiden mukaiset tiedot ja taidot. Hän osaa soveltaa tyydyttävästi markkinoinnin keinoja käytännön tilanteisiin.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät hyvin. Opiskelija hallitsee markkinoinnin perusteiden osaamistavoitteiden mukaiset tiedot ja taidot hyvin. Hän ymmärtää hyvin markkinoinnin eri osa-alueiden yhteydet toisiinsa. Hän osaa soveltaa hyvin markkinoinnin keinoja käytännön tilanteisiin.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät kiitettävästi. Opiskelija hallitsee markkinoinnin perusteiden osaamistavoitteiden mukaiset tiedot ja taidot erinomaisesti. Hän ymmärtää erinomaisesti markkinoinnin eri osa-alueiden yhteydet toisiinsa. Hän osaa soveltaa erinomaisesti markkinoinnin keinoja käytännön tilanteisiin.

Siirry alkuun