Siirry suoraan sisältöön

Myyntityö ja myynnin johtaminen (4op)

Toteutuksen tunnus: LTVAMA101-3008

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.10.2021 - 05.01.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
10.01.2022 - 18.02.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
4 op
Lähiosuus
4 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Toimipiste
SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tradenomi (AMK), Liiketalous
Opettajat
Kristiina Mutka-Vierula
Opintojakso
LTVAMA101

Arviointiasteikko

1-5

Tavoitteet

Opiskelija hallitsee myyntityön perusteet. Opiskelija osaa kuvata myyntityön roolia markkinointiviestinnän kokonaisuudessa. Opiskelija osaa arvioida myyntitilanteita ja omia vahvuuksiaan ja kehittymistarpeitaan myyjänä. Opiskelija osaa analysoida ja suunnitella myyntityötä ja sen johtamista.

Sisältö

-Myyntityön perusteet, myyntityön rooli markkinointiviestinnässä
-Myyntiprosessin vaiheet
-Hyvän myyjän ominaisuudet ja käytännöt
-Myynnin johtamisen osa-alueet

Oppimateriaalit

Luennoitsijan ilmoittama materiaali.
Mm. Hänti, Kairisto-Mertanen ja Kock: Oivaltava myyntityö. Asiakkaana organisaatio. Edita

Opetusmenetelmät

Luennot ja harjoitukset.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Työmäärä yhteensä: noin 106 h
- mistä työjärjestyksessä olevaa opiskelua: n. 32 h
- mistä itsenäistä opiskelua: 76 h

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut opintojaksoon. Opiskelija osaa kuvata myyntityön roolia markkinointiviestinnän kokonaisuudessa. Hän hallitsee myyntityön perusteet. Opiskelija osaa arvioida myyntitilanteita ja omia vahvuuksiaan ja kehittymistarpeitaan myyjänä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät hyvin ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osaa kuvata myyntityön roolia markkinointiviestinnän kokonaisuudessa. Hän hallitsee hyvin myyntityön perusteet. Opiskelija osaa arvioida myyntitilanteita ja omia vahvuuksiaan ja kehittymistarpeitaan myyjänä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät kiitettävästi ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti opintojaksoon. Opiskelija osaa kuvata myyntityön roolia markkinointiviestinnän kokonaisuudessa. Hän hallitsee erinomaisesti myyntityön perusteet. Opiskelija osaa arvioida myyntitilanteita ja omia vahvuuksiaan ja kehittymistarpeitaan myyjänä. Opiskelija osaa suunnitella myyntityön johtamista.

Siirry alkuun