Palvelujen johtaminen ja markkinointi (3op)
Toteutuksen tunnus: LTVAMA503-3007
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.05.2020 - 14.10.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 21.10.2020 - 09.11.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tradenomi (AMK), Liiketalous
- Opettajat
- Terhi Anttila
- Opintojakso
- LTVAMA503
Arviointiasteikko
1-5
Sisällön jaksotus
-Palvelukilpailu
-Palvelun laatu
-Palveluiden johtaminen ja palvelukulttuuri
-Asiantuntijapalvelut
Tavoitteet
Opiskelija osaa kuvata palvelukilpailun peruslogiikan. Opiskelja tunnistaa palveluliiketoiminnalle ominaiset piirteet ja osaa analysoida niitä teoreettisesti ja käytäntöön soveltaen. Opiskelija osaa analysoida ja perustella laatuajattelun roolia palvelujen johtamisessa ja markkinoinnissa.
Sisältö
-Palvelukilpailu
-Palvelun laatu
-Palvelujohtaminen ja palvelukulttuuri
-Asiantuntijapalvelut
Oppimateriaalit
-Grönroos, C. 2015. Palvelujen johtaminen ja markkinointi. Helsinki: Talentum.
-Muu luennoitsijan ilmoittama materiaali
Opetusmenetelmät
-Luennot
-Itsenäinen työskentely (oppimistehtävät)
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Työmäärä yhteensä 80 h:
- Luennot 10 h
- Itsenäinen työskentely 70 h
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut opintojaksoon. Opiskelija osoittaa tyydyttävää osaamista palvelujen johtamisen ja markkinoinnin osalta sekä teoreettisella että käytännön tasolla.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät hyvin ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija osoittaa hyvää osaamista palvelujen johtamisen ja markkinoinnin osalta sekä teoreettisella että käytännön tasolla.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät kiitettävästi ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti opintojaksoon. Opiskelija osoittaa erinomaista osaamista palvelujen johtamisen ja markkinoinnin osalta sekä teoreettisella että käytännön tasolla.
Esitietovaatimukset
Markkinoinnin opinnot virtuaaliyritystoiminnassa.