Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointi (3op)

Toteutuksen tunnus: LTVAMA302-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.05.2019 - 26.09.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
28.09.2019 - 25.10.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tradenomi (AMK), Pk-yrittäjyys
Opettajat
Matti Koski-Sipilä
Opintojakso
LTVAMA302

Tavoitteet

Opiskelija tunnistaa digitaalisen median ominaispiirteet ja mahdollisuudet markkinoinnissa ja osaa suunnitella digitaalisen median hyödyntämistä osana yrityksen markkinointia. Opiskelija osaa arvioida erilaisia sosiaalisen median sisältöjä markkinoinnin näkökulmasta ja tuottaa perusteltuja ehdotuksia uusiksi sisällöiksi. Opiskelija osaa antaa esimerkkejä mobiilivälineiden hyödyntämisestä markkinoinnissa.

Sisältö

- Digitaalinen media ja internet
- Internet-markkinionti
- Sosiaalinen media
- Mobiilimarkkinointi
- Digitaaliseen markkinointiin liittyvät juridiset kysymykset

Toteutustavat

Luennot ja harjoitukset, myös verkossa

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Kiitettävä (5): Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät kiitettävästi ja on osallistunut aktiivisesti ja rakentavasti opintojaksoon. Opiskelija tunnistaa digitaalisen median mahdollisuudet markkinoinnissa ja osaa erinomaisesti suunnitella digitaalisen median hyödyntämistä osana yrityksen markkinointia. Opiskelija osaa arvioida erilaisia sosiaalisen median sisältöjä markkinoinnin näkökulmasta ja tuottaa kiitettävästi perusteltuja ehdotuksia uusiksi sisällöiksi. Opiskelija osaa antaa esimerkkejä mobiilivälineiden hyödyntämisestä markkinoinnissa.
Hyvä (4-3): Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät hyvin ja on osallistunut aktiivisesti opintojaksoon. Opiskelija tunnistaa digitaalisen median mahdollisuudet markkinoinnissa ja osaa hyvin suunnitella digitaalisen median hyödyntämistä osana yrityksen markkinointia. Opiskelija osaa arvioida erilaisia sosiaalisen median sisältöjä markkinoinnin näkökulmasta ja tuottaa perusteltuja ehdotuksia uusiksi sisällöiksi. Opiskelija osaa antaa esimerkkejä mobiilivälineiden hyödyntämisestä markkinoinnissa.
Tyydyttävä (2-1): Opiskelija on suorittanut annetut tehtävät ja on osallistunut opintojaksoon. Opiskelija tunnistaa digitaalisen median mahdollisuudet markkinoinnissa ja osaa suunnitella digitaalisen median hyödyntämistä osana yrityksen markkinointia. Opiskelija osaa arvioida erilaisia sosiaalisen median sisältöjä markkinoinnin näkökulmasta ja tuottaa perusteltuja ehdotuksia uusiksi sisällöiksi. Opiskelija osaa antaa esimerkkejä mobiilivälineiden hyödyntämisestä markkinoinnissa.

Esitietovaatimukset

Markkinoinnin opinnot virtuaaliyritystoiminnassa

Siirry alkuun