Siirry suoraan sisältöön

Sosiaalinen media kirjastojen markkinoinnissa ja viestinnässä (5op)

Opintojakson tunnus: KH18CKSM01

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija hallitsee sosiaalisen median keskeisimpien välineiden hyödyntämisen kirjaston markkinointiviestinnässä.

Sisältö

- Sosiaalisen median välineet
- Sosiaalisen median markkinnointiviestinnällinen funktio ja sen erityispiirteet
- Viestintäratkaisujen toteuttaminen sosiaalisessa mediassa

Esitietovaatimukset

Edeltäviä opintoja ei tarvita.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

1-2 tyydyttävä
- opiskelija on tehnyt vaadittavat osasuoritukset hyväksyttävästi
- opiskelija osaa esitellä kirjallisesti ja suullisesti sosiaalisen median viestintäratkaisuihin liittyvän ryhmätyön tuotoksen tyydyttävästi
- opiskelija osaa sosiaalisen median viestinnälliset perusratkaisut

3-4 hyvä
- opiskelija on osallistunut opinnon osasuorituksiin aktiivisesti
- opiskelija esittelee hyvin (kirjallisesti ja suullisesti) sosiaalisen median viestintäratkaisuihin liittyvän ryhmätyön tuotoksen
- opiskelija osaa soveltaa hyvin käytäntöön eri välineitä

5 kiitettävä
- opiskelija on osallistunut opinnon osasuorituksiin aktiivisesti
- opiskelija osaa kiinnostavasti esitellä sosiaalisen median viestintäratkaisuihin liittyvän ryhmätyön tuotoksen
- Opiskelija kykenee kriittisesti ja analyyttisesti hahmottamaan sosiaalisen median mahdollisuudet viestintäratkaisujen suunnittelussa ja toteuttamaan ne hyvin.

Oppimateriaalit

Haasio, A. Sosiaalinen media ja kirjastot. Avain 2013.
Saatavuus: http://plari.amkit.fi/vwebv/holdingsInfo?sk=fi_FI&bibId=104475

Toteutustavat

Luennot, kirjallisuus, harjoitukset, ryhmätyöt ja kirjallinen kertauskoe.

Siirry alkuun