Yrityksen viestintäLaajuus (3 op)
Tunnus: LT00DT41
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa tunnistaa yrityksen viestinnän suunnittelun peruselementit ja antaa esimerkkejä niiden soveltamisesta niitä käytännössä. Opiskelija osaa analysoida yritysten viestinnän suunnittelua ja toteutusta. Opiskelija osaa kehittää yrityksen viestintää eri kanavat ja tarkoitukset huomioiden.
Sisältö
- Viestinnän suunnittelu; suunnitelmat ja strategiat
- Kriisi- ja muutosviestintä
- Työyhteisöviestinnän kanavat
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa antaa esimerkkejä yrityksen viestinnän suunnittelun työkaluista, ja jossain määrin myös antaa esimerkkejä niiden soveltamisesta käytännössä. Opiskelija osaa pintapuolisesti tyydyttävällä tasolla analysoida yritysten viestinnän suunnittelua ja toteutusta ja antaa myös joitain esimerkkejä kehittämistoimenpiteistä. Opiskelija on noudattanut pääsääntöisesti tehtävien ohjeistusta, mutta opiskelijan osallistuminen on muutoin melko vähäistä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa tunnistaa yrityksen viestinnän suunnittelun työkalut ja antaa niiden soveltamisesta esimerkkejä käytännössä teoriaan tukeutuen. Opiskelija osaa analysoida yritysten viestinnän suunnittelua ja toteutusta ja antaa myös esimerkkejä kehittämistoimenpiteistä sekä huomioida myös eri kanavat viestinnän suunnittelussa. Opiskelija on noudattanut tehtävien ohjeistusta, ja opiskelija osallistuu pääsääntöisesti aktiivisesti.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa tunnistaa yrityksen viestinnän suunnittelun työkalut ja antaa monipuolisesti esimerkkejä niiden soveltamisesta käytännössä teoriaan tukeutuen. Opiskelija osaa analysoida ja arvioida yritysten viestinnän suunnittelua ja toteutusta. Opiskelija osaa antaa esimerkkejä kehittämistoimenpiteistä huomioiden eri kanavat viestinnän suunnittelussa. Opiskelija osaa ehdottaa uusia ratkaisuja tehtäväksi antojen puitteissa ja on oma-aloitteinen ja aktiivinen.