Skip to main content

Sales Project (3cr)

Code: LTVAMA102-3001

General information


Enrollment
02.12.2016 - 11.01.2017
Registration for the implementation has ended.
Timing
09.01.2017 - 10.02.2017
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
3 cr
Local portion
3 cr
Mode of delivery
Contact learning
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Bachelor of Business Administration, Business Management
Teachers
Jarmo Nummela
Course
LTVAMA102

Evaluation scale

1-5

Content scheduling

Projektin esittely ja työskentelyn alkuun saattaminen
Projektiin liittyvä koulutus (yrityksen tarjoamana)
Myyntiluentoja 2-3 kpl lähiopetuksiin sisältyen
Projektin raportointia
Loppuseminaari

Objective

The student can plan and carry out a small-scale sales project involving customer contacting for an actual client. The student can act responsibly in a project group.

Content

A contacting and sales project is carried out under supervision.

Location and time

Lähiopetusta Framilla n 10 h
Projektityöskentelyä toimeksiantajan ohjeiden mukaan (toimeksiantajan tiloissa n 50h)
Omaehtoista / ryhmätyötä n 20 h

Materials

Moodlessa oleva opintomateriaali sekä yrityksen tarjoama ja tuottama materiaali projektityöhön liittyen.

Teaching methods

Luennot ja projektityöskentely yhteistyöyrityksen kanssa ja sen johdolla.

Employer connections

Työskentely yhteistyöyrityksen alaisessa myyntiprojektissa.

Exam schedules

Ei tenttíä - ei uusintamahdollisuutta.

International connections

Ei ole.

Completion alternatives

Ei valinnaisia suoritustapoja.

Student workload

Luentoja n 10 h
Projektityöskentelyä n 70 h, josta n. 50 h yhteistyöyrityksen ohjauksessa ja 20 h suunnittelua ja raportointia

Assessment criteria, satisfactory (1)

The student has completed the project satisfactorily and participated as instructed.

Assessment criteria, good (3)

The student has completed the project well and participated actively.

Assessment criteria, excellent (5)

The student has completed the project to an excellent standard and participated actively and constructively.

Qualifications

Marketing studies in virtual enterprise activities, Customer Service

Go back to top of page