Sales Project (3cr)
Code: LTVAMA102-3001
General information
- Enrollment
- 02.12.2016 - 11.01.2017
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 09.01.2017 - 10.02.2017
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 3 cr
- Local portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Bachelor of Business Administration, Business Management
- Teachers
- Jarmo Nummela
- Course
- LTVAMA102
Evaluation scale
1-5
Content scheduling
Projektin esittely ja työskentelyn alkuun saattaminen
Projektiin liittyvä koulutus (yrityksen tarjoamana)
Myyntiluentoja 2-3 kpl lähiopetuksiin sisältyen
Projektin raportointia
Loppuseminaari
Objective
The student can plan and carry out a small-scale sales project involving customer contacting for an actual client. The student can act responsibly in a project group.
Content
A contacting and sales project is carried out under supervision.
Location and time
Lähiopetusta Framilla n 10 h
Projektityöskentelyä toimeksiantajan ohjeiden mukaan (toimeksiantajan tiloissa n 50h)
Omaehtoista / ryhmätyötä n 20 h
Materials
Moodlessa oleva opintomateriaali sekä yrityksen tarjoama ja tuottama materiaali projektityöhön liittyen.
Teaching methods
Luennot ja projektityöskentely yhteistyöyrityksen kanssa ja sen johdolla.
Employer connections
Työskentely yhteistyöyrityksen alaisessa myyntiprojektissa.
Exam schedules
Ei tenttíä - ei uusintamahdollisuutta.
International connections
Ei ole.
Completion alternatives
Ei valinnaisia suoritustapoja.
Student workload
Luentoja n 10 h
Projektityöskentelyä n 70 h, josta n. 50 h yhteistyöyrityksen ohjauksessa ja 20 h suunnittelua ja raportointia
Assessment criteria, satisfactory (1)
The student has completed the project satisfactorily and participated as instructed.
Assessment criteria, good (3)
The student has completed the project well and participated actively.
Assessment criteria, excellent (5)
The student has completed the project to an excellent standard and participated actively and constructively.
Qualifications
Marketing studies in virtual enterprise activities, Customer Service