Siirry suoraan sisältöön

Customer Relationship Management (3op)

Toteutuksen tunnus: KD19BMIN001-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.04.2017 - 10.03.2018
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
19.03.2018 - 17.05.2018
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Opetuskielet
englanti
Opettajat
Päivö Laine
Elina Primetta
Opintojakso
KD19BMIN001

Tavoitteet

The student masters the tools for relationship management in marketing environment and understands the theoretical framework behind the tools. They have basic understanding of the tools utilized in the management of relationships and basic command of management tools applied in this field.

Sisältö

- introduction of a chosen CRM system
- relationship marketing theories

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

The student has a basic understanding of CRM tools and their application.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

The student has a basic understanding of CRM tools and their application and is familiar with the theoretical framework of the use of CRM.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

The student has an understanding of CRM tools and their application and knows the theoretical framework of the use of CRM and a good idea of CRM in marketing.

Siirry alkuun