Valitse opetussuunnitelma opintojen aloitusvuoden ja polun mukaan.
Kaija Nissinen
50% Lähiopetus, 50% Etäopetus
• Terveyttä ja iloa ruoasta - varhaiskasvatuksen ruokailusuositus
• Syödään ja opitaan yhdessä - kouluruokailusuositus
• Syödään yhdessä - ruokasuositukset lapsiperheille
• Suomalaiset ravitsemussuositukset (2014)
• Juomat ravitsemuksessa (2017)
• Ravitsemushoito. Suositus sairaaloihin, terveyskeskuksiin, palvelu- ja hoitokoteihin sekä kuntoutuskeskuksiin (2010)
• Ravitsemussuositukset ikääntyneille (2010)
• Suositukset opiskelijaruokailuun (2016)
Muu materiaali ilmoitetaan opintojakson alussa.
Luennot
Itsenäinen opiskelu (tehtävien työstäminen, materiaaliin
tutustuminen, verkkokeskustelut)
Tuntitehtävät (HYV/HYL)
Hyvän ravitsemuksen edistäminen tehtävä (HYV/HYL)
Suomi
07.01.2020 - 31.05.2020
16.04.2019 - 12.01.2020
Kaija Nissinen
SeAMK Ruoka
Korkeakouludiplomi, sosiaali- ja terveysala
SeAMK Ruoka, Seinäjoki
1 op
- kontaktiopetusta 10 h
- itsenäinen opiskelu 44 h
Lähiopetus
Suomi
02.09.2019 - 14.12.2019
Maija Koskimäki, Maria Kasanen
SeAMK Sosiaali- ja terveysala
Korkeakouludiplomi, sosiaali- ja terveysala
Lähiopetus
Suomi
01.01.2020 - 31.07.2020
15.11.2019 - 31.01.2020
Fys Nimeämätön
SeAMK Sosiaali- ja terveysala
Korkeakouludiplomi, sosiaali- ja terveysala
SeAMK Sosiaali- ja terveysala, Seinäjoki
Lähiopetus
Suomi
01.08.2019 - 01.08.2019
Maija Koskimäki
SeAMK Sosiaali- ja terveysala
Korkeakouludiplomi, sosiaali- ja terveysala
1-5
Lähiopetus
Suomi
01.01.2020 - 31.07.2020
15.11.2019 - 31.01.2020
Fys Nimeämätön
SeAMK Sosiaali- ja terveysala
Korkeakouludiplomi, sosiaali- ja terveysala
Lähiopetus
Vuokko, Pirjo. 2003. Markkinointiviestintä merkitys, vaikutus ja keinot.
sekä
Karjaluoto, H. 2010. Digitaalinen markkinointiviestintä : esimerkkejä parhaista käytännöistä yritys- ja kuluttajamarkkinointiin. Helsinki: Docendo.
Luennoitsijan ilmoittama materiaal
Lähiopetus, työpajaopetus
Ennakkomateriaalit
Itsenäinen työskentely ja ryhmätyöskentely
Hyväksytty:
Opiskelija hallitsee ja soveltaa peruskäsitteitä. Opiskelija osaa arvioida markkinoinnin ja viestinnän
tarvetta omassa organisaatiossa ja valita sopivia viestintämuotoja. Opiskelija pystyy tunnistamaan ja
arvioimaan asiakkaiden tarpeita, ja osallistuu markkinointi- ja viestintäkampanjan suunnitteluun ja
toteutukseen joko ryhmätyönä tai itsenäisesti.
Hylätty: Opiskelija ei saavuta opintojakson osaamistavoitteita eikä pysty osoittamaan osaamistaan
niissä
Suomi
01.01.2020 - 31.07.2020
15.11.2019 - 31.01.2020
Saija Råtts
SeAMK Sosiaali- ja terveysala
Korkeakouludiplomi, sosiaali- ja terveysala
Ei ole
Ei harjoittelua
Lähiopetus
Vuokko, Pirjo. 2003. Markkinointiviestintä merkitys, vaikutus ja keinot.
sekä
Karjaluoto, H. 2010. Digitaalinen markkinointiviestintä : esimerkkejä parhaista käytännöistä yritys- ja kuluttajamarkkinointiin. Helsinki: Docendo.
Luennoitsijan ilmoittama materiaal
Lähiopetus, työpajaopetus
Ennakkomateriaalit
Itsenäinen työskentely ja ryhmätyöskentely
Hyväksytty:
Opiskelija hallitsee ja soveltaa peruskäsitteitä. Opiskelija osaa arvioida markkinoinnin ja viestinnän
tarvetta omassa organisaatiossa ja valita sopivia viestintämuotoja. Opiskelija pystyy tunnistamaan ja
arvioimaan asiakkaiden tarpeita, ja osallistuu markkinointi- ja viestintäkampanjan suunnitteluun ja
toteutukseen joko ryhmätyönä tai itsenäisesti.
Hylätty: Opiskelija ei saavuta opintojakson osaamistavoitteita eikä pysty osoittamaan osaamistaan
niissä
Suomi
01.08.2019 - 31.12.2019
02.12.2018 - 31.12.2018
Saija Råtts
SeAMK Sosiaali- ja terveysala
Korkeakouludiplomi, sosiaali- ja terveysala
SeAMK Sosiaali- ja terveysala, Seinäjoki
Ei ole
Ei harjoittelua
Lähiopetus
Luennoitsijan jakama materiaali
Luennot, opetuskeskustelut, opintopäiväkirja
Suomi
01.08.2019 - 31.12.2019
12.09.2019 - 31.10.2019
Maija Koskimäki, Kari Jokiranta
SeAMK Sosiaali- ja terveysala
Korkeakouludiplomi, sosiaali- ja terveysala
SeAMK Sosiaali- ja terveysala, Seinäjoki
Luennot 12 h, muu työskentely 42h
Koulutusohjelmaan ei ole liitetty toteutuksia.