Siirry suoraan sisältöön

Markkinointi (4op)

Opintojakson tunnus: KI15BRPJ001

Opintojakson perustiedot


Laajuus
4 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija perehtyy markkinoinnin ja asiakaspalvelun merkitykseen sekä markkinoinnin suunnitelmallisuuteen palveluyrityksessä. Hän oppii markkinoinnin peruskäsitteet ja niiden merkitykset organisaatiolle. Lisäksi hän oppii markkinointisuunnitelmallisuuden ja markkinointiviestinnän perusteet.

Sisältö

- markkinoinnin merkitys palvelualalla
- markkinoinnin peruskäsitteet
- suunnitelmallisuuden merkitys ja markkinointisuunnitelman laadinta

Esitietovaatimukset

Edeltäviä opintoja ei tarvita.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Oppimateriaalit

- - Bergström, S. ja Leppänen, A. 2009. Yrityksen asiakasmarkkinointi. Helsinki. Edita.
Saatavuus: https://plari.amkit.fi/vwebv/holdingsInfo?searchId=1453&recCount=25&recPointer=0&bibId=87365

- Muu opettajan osoittama materiaali

Toteutustavat

Luennot, markkinointisuunnitelma, verkko-opiskelu, tentti ja harjoitusprojekti

Siirry alkuun