Siirry suoraan sisältöön

Luovien alojen markkinointi (3op)

Opintojakson tunnus: KMPLAM

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- tunnistaa oman markkinointitilanteensa erityispiirteet ja analysoida omaa markkinointitilannettaan
- analysoida toimialansa kuluttajien käytöstä ja segmentoida asiakkaita alallaan
- osaa tehdä kilpailija-analyysin alallaan
- tuntee alansa markkinoinnin tyypillisimpiä kilpailukeinoja ja osaa soveltaa niitä käytäntöön.
- osaa tehdä oman alansa markkinointisuunnitelman

Sisältö

- Oman ammattialan erilaisiin markkinoinnin caseihin tutustuminen, keskustelu ja ratkaisujen etsiminen.
- Oman luovan ammattialan markkinointisuunnitelma

Esitietovaatimukset

Edeltävät opinnot Markkinoinnin perusteet

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

- 5: Opiskelija hallitsee luovien alojen markkinoinnin osaamistavoitteiden mukaiset tiedot taidot ja asenteet erinomaisesti. Hän osaa perustella, kriittisesti arvioida ja soveltaa oppimaansa ja löytää uusia ratkaisuja.
- 3: Opiskelija hallitsee luovien alojen markkinoinnin osaamistavoitteiden mukaiset tiedot taidot ja asenteet hyvin. Hän osaa perustella ja soveltaa oppimaansa.
- 1: Opiskelija luovien alojen markkinoinnin osaamistavoitteiden mukaiset tiedot taidot ja asenteet. Hän soveltaa oppimaansa mekaanisesti.

Oppimateriaalit

Case-materiaali ilmoitetaan opintojakson alkaessa

Toteutustavat

- Case-opetus, itsenäinen työskentely

Siirry alkuun